XQS Napisano 26 Lipca 2011 Zgłoś Napisano 26 Lipca 2011 Witam ! Za dwa tyg lecę do stanów pierwszy raz, posiadam wizę turystyczną. I wiem że zdarzają się przypadki cofnięcia na lotnisku do Polski. Wiem że w samolocie wypełnia się ankietę, i jednym z pytań jest ile mam ze sobą dolarów. Jadę do rodziny, oni mi sponsorują bilet i zakwaterowanie na miesiąc. Wiec pieniadzę mi nie bardzo potrzebne, a jestem uczniem, wiec nie pracuje. Ile powinienem mieć dolarów ze sobą aby mnie nie cofneli ? Ze pomyślą ze do pracy czy coś, i jade bez kasy. Jak jeszcze zabezpieczyć się przed ewentualnym cofnięciem z innych powodów ?
Joanna30 Napisano 26 Lipca 2011 Zgłoś Napisano 26 Lipca 2011 Ja jechałam na dwa tygodnie i nie do rodziny, a miałam przy sobie 700 dolarów, o co mnie nikt nie pytał. Nigdzie też tego nie deklarowałam, bo deklaruje się jedynie kwotę powyżej 10 tysięcy
sly6 Napisano 26 Lipca 2011 Zgłoś Napisano 26 Lipca 2011 jak podalesz prawdziwe dane,lecisz na 1 miesiac a nie ze masz bilet na 6 miesiecy wykupiony to w czym problem? do tego masz odpowiadac na pytania,ktos chyba wyjdzie po Ciebie prawda? co do kasy to mozesz miec i 5 tys dol i zostac cofnietym bo wyjdzie ze bedziesz dluzej niz wiza przewiduje.
MATIX Napisano 26 Lipca 2011 Zgłoś Napisano 26 Lipca 2011 I tak źle i tak nie dobrze Masz za mało mogą się doczepić że będziesz pracować, masz dużo też coś nie tak, możesz zostać za długo I tak jak ktoś wyżej powiedział, możesz mieć 5 tyś i mogą cię cofnąć... Weź tyle ile potrzebujesz, może nie zapytają albo będziesz tłumaczył się na co ci tyle i tyle pieniędzy.. Pozdrawiam
Anarion Napisano 29 Lipca 2011 Zgłoś Napisano 29 Lipca 2011 Ja byłam 3 razy i nikt nigdy nie pytał, ile mam przy sobie pieniędzy. Myślę, że to głównie dlatego, że sporo ludzi boi się wozić przy sobie większą gotówkę, więc wysyłają np. przez western union i odbierają na miejscu. A jeśli urzędnik chciałby to sprawdzić, to wymagałoby to większego zachodu z jego strony, więc nikt się nie wyrywa do tego