Skocz do zawartości

Ile Dolarów Na Wyjazd Do Usa, Aby Nie Cofneli.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam !

Za dwa tyg lecę do stanów pierwszy raz, posiadam wizę turystyczną. I wiem że zdarzają się przypadki cofnięcia na lotnisku do Polski.

Wiem że w samolocie wypełnia się ankietę, i jednym z pytań jest ile mam ze sobą dolarów. Jadę do rodziny, oni mi sponsorują bilet i zakwaterowanie na miesiąc. Wiec pieniadzę mi nie bardzo potrzebne, a jestem uczniem, wiec nie pracuje.

Ile powinienem mieć dolarów ze sobą aby mnie nie cofneli ? Ze pomyślą ze do pracy czy coś, i jade bez kasy.

Jak jeszcze zabezpieczyć się przed ewentualnym cofnięciem z innych powodów ?

Napisano

Ja jechałam na dwa tygodnie i nie do rodziny, a miałam przy sobie 700 dolarów, o co mnie nikt nie pytał. Nigdzie też tego nie deklarowałam, bo deklaruje się jedynie kwotę powyżej 10 tysięcy ;)

Napisano

jak podalesz prawdziwe dane,lecisz na 1 miesiac a nie ze masz bilet na 6 miesiecy wykupiony to w czym problem?

do tego masz odpowiadac na pytania,ktos chyba wyjdzie po Ciebie prawda?

co do kasy to mozesz miec i 5 tys dol i zostac cofnietym bo wyjdzie ze bedziesz dluzej niz wiza przewiduje.

Napisano

I tak źle i tak nie dobrze :) Masz za mało mogą się doczepić że będziesz pracować, masz dużo też coś nie tak, możesz zostać za długo :) I tak jak ktoś wyżej powiedział, możesz mieć 5 tyś i mogą cię cofnąć... Weź tyle ile potrzebujesz, może nie zapytają albo będziesz tłumaczył się na co ci tyle i tyle pieniędzy..

Pozdrawiam

Napisano

Ja byłam 3 razy i nikt nigdy nie pytał, ile mam przy sobie pieniędzy. Myślę, że to głównie dlatego, że sporo ludzi boi się wozić przy sobie większą gotówkę, więc wysyłają np. przez western union i odbierają na miejscu. A jeśli urzędnik chciałby to sprawdzić, to wymagałoby to większego zachodu z jego strony, więc nikt się nie wyrywa do tego :P

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.