Skocz do zawartości

Nastolatek(Wokalista) A Emigracja

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Nazywam się Krzysiek, mam 17 lat i jestem uczniem liceum ogólnokształcącego.

Mam pytanie, nie widziałem na forum podobnego, kogoś w podobnej sytuacji, dlatego postanowiłem przybliżyć moją sprawę:

Jestem wokalistą, występuję, daję koncerty i od zawsze chciałem mieszkać w USA. Nie dlatego, że tam się więcej zarabia, tylko dlatego, żę nie czuję się Polakiem. Nie identyfikuję się z naszym krajem. Wolałbym zamiatać ulice NY niż pracować jako kierownik polskiej filii Mercedesa. Czuję się tutaj obco, chociaż mieszkam tutaj od 17 lat. W USA chciałbym spełnić moje marzenia, o byciu sławnym, i o wystąpieniu na Broadway'u( wiem, że możecie mówić, że to głupie itp., jednak każdy z nas ma marzenia). Chciałbym tam mieszkać i móc reprezentować Stany Zjednoczone. Jeśli po tych kilku latach dostałbym obywatelstwo amerykańskie, na pewno zrzekłbym się polskiego, które byłoby dla mnie zbędne. Koniec jednak z marzeniami, czas przejść do rzeczy:

Na początku roku 2013 (za dwa lata, po maturze) chciałbym zacząć ubiegać się o wizę pracowniczą H1-B i w II półroczu 2013 roku zacząć pracę w USA ( w Bostonie) jako wokalista w jakimś barze (oczywiście wiem jak wyglądają te procedury, o sponsorowaniu i innych wiem, nie byłoby problemu, bo już znalazłem takie miejsce, gdzie mógłbym śpiewać) naturalnie zawierając umowę z pracodawcą, który zgodził się mnie sponsorować. Czy istnieje prawdopodobieństwo, że dostanę taką wizę? (Chciałbym jeszcze zaznaczyć, że posługuję się biegle językiem angielskim, a w przyszłym roku chciałbym przystąpić do testu znajomości j. angielskiego TOEFL - czy to ułatwiłoby mi dostanie wizy?)

Z góry dziękuję wszystkim Użytkownikom za odpowiedź :) :) :)

Napisano