Skocz do zawartości

Sponsorowanie Przez Pracodawcę


samvan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie dotyczące sponsorowania przez pracodawcę. Rzadko wspomina się o tej formie uzyskania pobytu stałego w USA - dlaczego? W Kanadzie jest to bardzo często wybierana możliwość.

Chodzi mi o konkretnie mój przypadek. Jestem kierowcą C+E w europie i chciałbym wyemigrować do USA lub Kanady. W Kanadzie wszyscy doradzają, żeby znaleźć pracodawcę i nie będzie problemu, a w przypadku USA nikt o takiej możliwości nie mówi - a wiem, że taka możliwość jest - czy może tak ciężko znaleźć w USA takiego pracodawce, który zatrudni kierowce i zechce go sponsorować? Czy może uzyskanie pobytu stałego w USA dla kierowcy przez sponsorowanie jest mało prawdopodobne? Ale skoro w Kanadzie bardzo szukają kierowców to chyba i w USA jest spore zapotrzebowanie na ten zawód?

Skąd się biorą te różnice między USA i Kanadą jeśli chodzi o pracodawcę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samvan samo wiem to za malo ze takie cos istnieje i wiele razy na tym forum sie pisalo i nadal sie pisze

jesli poswiecisz choc pare godz na lekture tego forum to zobaczysz co musi zrobic pracodawca a raczej prawnik aby cos takie cos wypalilo

bez prawnika mozesz zapomniec o takim czyms ,mam na mysli dobrego prawnika ktory sie na tym zna i wie co zrobic..

Co do Kanady to tam mozna sie obyc bez prawnika ale wazne aby wiedzial co ma robic pracodawca i pilnowal papierow,do tego maja inny system imigracyjny oraz kazda Prowincja ma swoj tez program na pobyt staly a wiec masz pare wyjsc,,tutaj dany Stan nie ma takiej mozliwosci..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie dotyczące sponsorowania przez pracodawcę. Rzadko wspomina się o tej formie uzyskania pobytu stałego w USA - dlaczego? W Kanadzie jest to bardzo często wybierana możliwość.

Chodzi mi o konkretnie mój przypadek. Jestem kierowcą C+E w europie i chciałbym wyemigrować do USA lub Kanady.