KokoszAmeryki Napisano 11 Stycznia 2013 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2013 Co sądzicie o wymienionych w temacie liniach lotniczych ?
sly6 Napisano 11 Stycznia 2013 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2013 znasz ta strone ,zobacz tam jakies sa opinie http://www.pasazer.com/
Brian2 Napisano 11 Stycznia 2013 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2013 Ja latałem po Stanach często tymi liniami i naprawdę byłem zadowolony.
coldsauce Napisano 12 Stycznia 2013 Zgłoś Napisano 12 Stycznia 2013 Ja pare razy tez korzystalem z tego przewoznika, tyle ze na trasach transatlantyckich i rowniez wszystko bylo ok....
pelasia Napisano 12 Stycznia 2013 Zgłoś Napisano 12 Stycznia 2013 Jesli juz dostaniesz sie na poklad samolotu to nie mozna im wiele zarzucic, ale jesli ci odwolaja lot to najgorsza customers service z jakim sie spotkalam.
karina Napisano 18 Stycznia 2013 Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2013 Ja tez opisywalam swoje doswiadczenia z United - jak dla mnie customer service byl wrecz rewelacyjny, ale to moje personalne odczucie. Latam United non stop i bez wiekszych przygod - odwolali mi ostatnio lot i nie bylo problemu z nowym lotem, nawet grzecznie zaproponowali, ze sprawdza inne linie jesli chce byc w domu jak najwczesniej - akurat to mi sie bardzo spodobalo. Osobiscie - ale to tylko moje zdanie - nie przepadam za US Airways - takich przezyc jakie mialam latajac tymi liniami to nie mialam nigdy. Lecialam z nimi w sumie 3 razy - 2 razy z wlasnej, nieprzymuszonej woli; trzeci raz z woli American Airways (bo akurat lot odwolali a ze nie bylo nic innego wiec przylecialam US Airways). Bylo - jak to moja corka mowi: ciekawie. Primo: samolot wystartowal wczesniej niz to bylo planowane i jakos nikt specjalnie nie przejal sie tym, ze brakuje chyba 5 osob, odprawe zaczeli bardzo wczesnie i slowo daje, ze juz nie pamietam o ktorej mial planowany odlot, cos kolo 9 pm, a samolot juz 8.40 byl w powietrzu (bez kilku pasazerow..). Secundo: to byl taki fun flight, bo okazalo sie, ze po kilka osob ma ten sam numer siedzenia wiec szukalismy co bylo wolne, ze nie wspomne o tym, ze tylko 1 toaleta byla wolna, bo druga i trzecia byly niesprawne. Dopelnieniem zabawy byl fakt, ze pozwolili wejsc kilku ludziom z walizkami duzo wiekszymi niz carry-on wiec najpierw te osoby weszly, pozniej nie bylo gdzie bagazu ulokowac wiec wychodzilismy grzecznie, bo walizki trzeba bylo wyniesc i od nowa na poklad, pilot stal obok drzwi i patrzyl i mowil tylko: Jesus, Jesus... Nic to z tym, ze owa wycieczka z walizkami (jakies 8 osob) jeszcze nie usiedli a juz zaczeli McDonalda wcinac i prosic o cos do popicia... Moja corka musiala oddach do schowka swoja lalke, bo stewardessa stwierdzila "albo przypieta bedzie pasami albo do schowka" (lalka, nie corka..). I tak to lot wygladal
KaeR Napisano 18 Stycznia 2013 Zgłoś Napisano 18 Stycznia 2013 Linie jak linie. Są w Star Alliance więc działają z Lotem i Lufthansą. Uczucia mieszane, bo raz mi kręcili przy odwołanym locie. Najpierw była usterka mechaniczna, więc dawali hotele pierwszym osobom w kolejcie do customer service and potem zmienili na pogodę i doprowadzili tym prawie do zamieszek. Sam wolę Deltę, bo jest najtańsza i w razie kłopotów z lotem propnują alternatywę przez internet.
pelasia Napisano 19 Stycznia 2013 Zgłoś Napisano 19 Stycznia 2013 Ja tez opisywalam swoje doswiadczenia z United - jak dla mnie customer service byl wrecz rewelacyjny, ale to moje personalne odczucie. Latam United non stop i bez wiekszych przygod - odwolali mi ostatnio lot i nie bylo problemu z nowym lotem, nawet grzecznie zaproponowali, ze sprawdza inne linie jesli chce byc w domu jak najwczesniej - akurat to mi sie bardzo spodobalo. No tak Karina ale tym masz karte dzieki, ktorej traktuja cie jak VIPa a poza tym latasz tak czesto, ze takiego klienta stracic im nie wolno
KokoszAmeryki Napisano 22 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Napisano 22 Stycznia 2013 Dziękuję za informację : ) Najprawdopodobniej to właśnie z ich oferty skorzystam
c4r0 Napisano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Napisano 22 Stycznia 2013 Dwa razy jak leciałem United z USA to z jakichś przyczyn nie policzyli mi opłaty za drugi bagaż (pierwszy raz $70, drugi $100)
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.