Skocz do zawartości

Work And Travel 2013


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam pytanie w sprawie tego programu. Jestem studentem 5 roku i chciałbym we wakacje uczestniczyc w programie W&T. Jaka jest szansa ze dostane sie do programu i pozytywnie przejdę rozmowe z konsulem. Zaznaczam ze posiadam wizę turystyczną na 10 lat oraz ze w wakacje 2011 i 2012 byłem w USA przez niecałe 3 miesiace. Słysząłem ze gdy otrzymałbym wizę J-1 to moja wiza turystyczna zostanie anulowana czy to prawda ? Martwie sie ze mogę nie dostać tej wizy pracowniczej i ze strace wizę turystyczna czego bym nie chcial. Nie wiem czy to ze w lipcu kończe studia nie bedzie miało wpływu na decyzje w sprawie wizy?

Prosze o poradę i opinie na mój temat.... :)

P.S. jesli jest szansa na wyjazd z tego programu w moim przypadku to jakie biura zajmujące sie tym polecacie ?

Z góry dzięki za odpowiedz!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to, że kończysz w lipcu studia będzie miało znaczenie, konsul zobaczy, że jesteś na 5roku, więc szanse, że nie wrócisz w tym momencie są w jego oczach ogromne,

jeśli chcesz wrócić po wakacjach, to lepiej będzie wyglądać jeśli przełożysz sobie obronę pracy mgr( zakładam, że ową masz) na inny termin, np. w październiku.

a no i nie wiem czy znajdą się pracodawcy, którzy Ci pozwolą zacząć pracę od połowy lipca.. ( nie wiem na kiedy planujesz wyjazd) chyba, że masz jakiegoś swojego znajomego który Cię zatrudni w ramach tego programu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to to, że jest duzo ofert z czasem startu pracy maks do konca czerwca, no ale może się znajdzie i taka praca, w której można później :-)

I tak dużo się pozmieniało.. byłam dwa razy w odstępach dwuletnich - i różnice były... niestety uważam na niekorzyść dla studentów..

no, ale teraz jak się wypełnia papier dla CIEE np. to pytają na którym roku się jest, ile lat trwają studia i ile zostanie jeszcze lat po powrocie..