Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry.

A więc, w listopadzie planuję podróż do USA. Nie wiem jeszcze dokładnie jakie miasto.

Chcę jechać turystycznie. Nie mam rodziny w Ameryce. Nie studiuję, rzuciłam studia po pierwszym semestrze, ale mam zamiar iść do studium od września, szkoła co 2 weekendy, i raz w semestrze można mieć wolny weekend szkoły. Wyjazd byłby na maksymalnie 5 tygodni. I więc tu się zaczyna... Jestem chora na astmę i na dodatek jestem alergiczką. Mam wizyty odczulające co 4-6 tygodni, przerwać nie mogę, bo będą poważne komplikacje, a wizyty u pulmonologa mam co 7 tygodni. Muszę, bo inaczej jest źle. Chcę jechać do USA, bo chciałabym zobaczyć jak wyglądają (nie śmiejcie się) kluby gejowskie tam. Sama chcę otworzyć jeden taki klub w Polsce, ale chciałabym czerpać inspirację innych klubów na świecie, nie polskich, bo większość motywów w klubach jest powtarzająca się. Byłam już Niemczech i w Hiszpanii w klubach, ale to jeszcze nie jest to. Biznes plan jest, gotówka powoli na klub się odkłada. Sama zaczynam pracować od kwietnia, niestety za minimalną krajową, a i pracowałam do lutego. Więc moje pytanie jest następujące, czy to wszystko co opisałam pomoże mi z wizą? I czy gdybym składała wniosek w maju albo czerwcu to byłoby za szybko?

Proszę o odpowiedź. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 129
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Ja bym to ewentualnie rozgrywał na wizę biznesową, jeśli masz jakieś spotkania umówione z właścicielami klubów i w jakiś sposób to zaplanowane. Brak pracy i właściwie, że jeszcze biznesu nie ma, może przeszkadzać. Na turystyczną, moim zdaniem nie masz szans, bo związków silnych z Polską brak. Kłopoty zdrowotne nic w tym nie pomogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach