sarabidas19899 Napisano 3 Czerwca 2013 Zgłoś Napisano 3 Czerwca 2013 Witam wszystkich jestem tutaj nowa i trochę zielona w tym temacie , mój problem jest taki byłam dwa razy w NY pierwszy raz 2 mc a potem 3 mc i wróciłam do PL legalnie nie przesiedziałam wizy. W kwietniu starałam się o wizę w KRK i nie dostałam wizy ponieważ konsul powiedział ze pracowałam w U.S ale to nie prawda ponieważ poleciałam do znajomych i trochę pokazywali mi Stany od NJ ,Boston bardzo ładne miasto no ale przecież nie będę się kłóciła z konsulem .i teraz planuje w lipcu starać sie jeszcze raz o wizę ponieważ zostałam zaproszona na wesele do dalekiej rodziny od strony Mamy do LA i nie wiem jak sie starać żeby było dobrze bo trochę mi szkoda znowu utopić 500 zł .I jak wypełniałam wniosek ds-160 wiza turystyczna ale zaznaczyłam ze pracuje ponieważ pracuje i się uczę zaocznie i teraz tak myślę ze jak bym zaznaczyła ze się uczę i czy nie było by problemu z tym chyba że założyła bym nowe konto i nowego maila proszę o poradę i wyrozumiałość z góry dziękuje
sly6 Napisano 3 Czerwca 2013 Zgłoś Napisano 3 Czerwca 2013 a dane tez masz nowe jak imie,nazwisko ? nic nie krec bo to zle wypadnie a co do pracy to cos wiecej bylo wspomniane czy tylko samo to? ile czasu bylas w Polsce pomiedzy tymi wlotami do USA?byl jakis odstep czasu wiekszy czy tez mniejszy?
kzielu Napisano 3 Czerwca 2013 Zgłoś Napisano 3 Czerwca 2013 Jak Ci konsul zarzucil ze pracowalas to szanse na wize masz zerowe. Wyrzucisz pieniadze w bloto.
ilya_ Napisano 3 Czerwca 2013 Zgłoś Napisano 3 Czerwca 2013 Musialas czyms podpasc konsulowi skoro powiedzial, ze pracowalas. bylas po 2,3 miechy....ile deklarowalas u oficera przy odprawie ?
tapeta999 Napisano 3 Czerwca 2013 Zgłoś Napisano 3 Czerwca 2013 Szkoda czasu i pieniędzy jeśli Konsul ma jakieś informacje że pracowałaś.