jkb Napisano 22 Czerwca 2013 Zgłoś Napisano 22 Czerwca 2013 Swojego czasu przeglądałem posty na VJ dotyczące tego wpisu no aos/eos/cos w paszporcie. Sporo osób, które aplikowały potem np. o aos twierdziło, że ten wpis nie miał dla USCIS żadnego znaczenia.
Rademedes Napisano 25 Czerwca 2013 Zgłoś Napisano 25 Czerwca 2013 Sly6 jest "jakaś" możliwość sprawdzenia co wpisali do systemu? Czy może podjechać po prostu do abmasady i zapytać co to oznacza? Mozna sciagnac "record" z granicy. Ostatnio znajomy robil takie zapytanie i otrzymal odpowiedz po kilku tygodniach. Sam fakt, ze ktos byl na secondary o niczym nie swiadczy. Mam znajomych co zawsze laduja na secondary a nigdy w USA nie pracowali i nie przebywali nielegalnie. Rademedes czy później, po tych kontorlach wyjeżdzałeś jeszcze do stanów? Nie mialem juz nigdy pozniej problemow a tez ladowalem na tym samym lotnisku. Pozniej latalem juz na innej wizie. Co do oznaczen w paszporcie to widze, ze juz Ci tutaj wszystko wyjasnili
karina Napisano 25 Czerwca 2013 Zgłoś Napisano 25 Czerwca 2013 Swojego czasu przeglądałem posty na VJ dotyczące tego wpisu no aos/eos/cos w paszporcie. Sporo osób, które aplikowały potem np. o aos twierdziło, że ten wpis nie miał dla USCIS żadnego znaczenia. Zgadza sie, nie mial, tyle, ze kolega ma sytuacje zupelnie inna - gdyby mial TYLKO wpis, to bez problemu, moze sobie latac itd. Jesli ma rowniez cyfry oraz dodatkowy wpis - wtedy sytuacja jest diametralnie rozna. Plus gdyby byl obywatelem badz posiadaczem stalego pobytu w Kanadzie to jeszcze byloby cos innego, bo to kraj oscienny. Co innego miec tylko wpis "no aos-cos-eos" a co innego miec sytuacje taka jak ma on. Secondary inspection mozna porownac do mandatu - jedni dostana mandat za parkowanie, inni za jazde po pijanemu i spowodowanie wypadku; tak samo u niego - jedni maja secondary inspection "bo maja" i na tym sie konczy; inni maja secondary inspection i oprocz roznych wpisow dostaja jeszcze zalozony file albo Bog wie co jeszcze (np. sa flagged). Mandat mandatowi nie jest rowny i secondary inspection nie jest rowna secondary inspection. Zastrzezenia w przypadku tegoz kolegi musza byc zasadne, jesli wpisane jest na czyje zyczenie ma przerozne wpisy. Obstawiam, na podstawie tego co piszesz, bo nie widzielismy tego co masz, ze jestes flagged i oficer mial racje, mowic, ze mozesz miec spory problem z wlotem do USA. Co tak naprawde sie zdarzylo, co maja na Ciebie i dlaczego masz takie a nie inne wpisy - tego nie wiemy...
JLG Napisano 26 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Napisano 26 Czerwca 2013 Po prostu bylem w zlym miesjcu (nie ta kolejka, przy okienku obok siedział celnik który odprawiał mnie podczas 2 ostatnich pobytów, taki młody blondynek, polak z pochodzenia, ale nie przyznający się do tego że mówi po polsku) o złej porze (lądowanie o 22 z hakiem, samolot do ostrej kontroli - wyjaśnienie w pierwszym poście tego tematu)Pani która nas sprawdzała przed naszym podejściem dostała dyrektywę: "kontroluj jak się tylko da, masz nie przepuszczać" (od Pana celnika który później mnie przesłuchiwał), może nie posiadam certyfikatów z angielskiego, ale 13 lat latania do USA i dodatkowe szkolenia robią swoje, kiedy to usłyszałem, spojrzałem jedynie na żonę i zdążyłem powiedzieć "no to ładnie", resztę historii znacie.Aha, tak w ogóle, to kilka o ile nie kilkanaście osób zostało zatrzymanych z naszego lotu, chyba wrócili tym samym salomotem.Było o dziwo strasznie dużo rosjan i ukraińców.
Rademedes Napisano 26 Czerwca 2013 Zgłoś Napisano 26 Czerwca 2013 To tylko potwierdza fakt, ze czesto ludzie maja problemy z wjazdem z czystego przypadku.Trzeba poprostu zachowac zimna krew.
KaeR Napisano 26 Czerwca 2013 Zgłoś Napisano 26 Czerwca 2013 To tylko potwierdza fakt, ze czesto ludzie maja problemy z wjazdem z czystego przypadku.Trzeba poprostu zachowac zimna krew. lub latać wmieszanym w ludzi z waiverami, np przez Niemcy. Jeszcze nigdy nie widziałem takiego trzepania. Widocznie cały samolot był na celowniku.
JLG Napisano 27 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Napisano 27 Czerwca 2013 lub latać wmieszanym w ludzi z waiverami, np przez Niemcy. Jeszcze nigdy nie widziałem takiego trzepania. Widocznie cały samolot był na celowniku. Tak jak pisałem, nie tylko nasz samolot był "na celowniku", ale też 4 lub 5 innych z różnych stron świata.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.