Skocz do zawartości

Uk - Nowy Jork Wrzesień/październik 2013

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam jestem totalnym laikiem w podróżach na takie dystanse, właśnie otrzymałem wizę i pragnę wybrać się do NYC, mam w związku z tym kilka pytań

1. Ma ktoś jakąś sprawdzoną wyszukiwarkę, czy http://www.skyscanner.net/ jest wiarygodna?

albo strona http://www.tanie-latanie.pl/ - coś podejrzanie tanio i bez przesiadek..

2. Sprawdzona linia lotnicza?

3. Gdzie szukać pokoju? Ma ktoś do polecenia strony typu www.booking.com ??

4. Leci ktoś?

Pozdrawiam

p.s. zdaję sobie sprawę, że istnieje wiele podobnych tematów niestety kompletnie nie mam czasu przepraszam

Napisano

Uk to jestes moze w Anglii?tam masz ranie loty do USA ;)

wczytaj sie dobrze w zasady danych biletow ,bo mozesz kupic taki bilet ale bez braku zmiany terminow :) wylotow i powrotow

Napisano

Tak tak mieszkam w anglii, w zasadzie ceny lotów podobne, troszkę sobie już oblukałem i chyba wybiorę http://www.lufthansa.com/ ... do 600 funtów i bez przesiadki, to mnie zadowala, lotnisko natomiast NEWARK zamiast JFK, ale bez przesiadek. ogółem mam dużo znaków zapytania jeszcze założe jakiś konkretny temat odnośnie nowego jorku później

o co natomiast chodzi ze zmianą terminów?

Napisano

Na październik masz mase terminów z BA po około 450 funtów pomiędzy Londynem a Nowym jorkiem. Dlaczego szukasz na lufthansie? Sam kilka dni temu kupiłem bilet na BA za 1999 pln/RT.

Napisano

zmiana terminow?

roznie to w zyciu bywa i mozesz np leciec na 2 dzien lub tez za pare dni,przy pewnych biletach nie da sie zmienic dat zadnych i nalezy kupic bilet od nowa :)

Napisano

Na październik masz mase terminów z BA po około 450 funtów pomiędzy Londynem a Nowym jorkiem. Dlaczego szukasz na lufthansie? Sam kilka dni temu kupiłem bilet na BA za 1999 pln/RT.

mógłbyś rzucić jakimś linkiem? :)

właściwie to chciałbym jak najszybciej, bo nie wiem czy w październiku już pełna jesień nie będzie..

• 3 tygodnie później...
Napisano