Skocz do zawartości

Dv 2015 - Jak Zaaplikować, Samemu ? 18Lat.


GoldWing9

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wszystkich na forum jestem od dłuższego czasu jednak teraz zdecydował się, że napiszę. Sprawa wygląda tak chciałbym zaaplikować o GC w DV 2015 i...

Obecnie mam 18lat jestem uczniem 3klasy LO. czyli... z tego co się zdążyłem zorientować nie mogę teraz aplikować o GC ponieważ nie skończyłem szkoły średniej tak ?

A jak by to wyglądało gdyby moja mama wysłała zgłoszenie dla nas dwojga ? I przy ewentualnym wylosowaniu i otrzymaniu GC czy mógłbym tylko ja wyjechać a moja mama została by po prostu w PL ? ( Wiem, że raczej by nie wyjechała, mieszkała kilka lat na emigracji w Londynie, bardzo dawno temu, przed moimi urodzinami ) i... w Polsce czuje się najlepiej jak sama mówi :) To jest jej kraj. Dlatego czy była by możliwość Aby moja mama złożyła podanie o GC i w przypadku EWENTUALNEJ wygranej GC tylko ja bym poleciał do USA ?

I teraz... czy coś takiego ma sens? W PL mój plan jest taki aby po skończeniu LO iść na Politechnikę Łódzką, gdybym wylosował GC nie miałbym takiej możliwości, wyjechałbym praktycznie z żadnym wykształceniem, bez żadnego fachu, czy moja przyszłość była by łatwiejsza tam ?

Czemu piszę ten temat ? Czemu o to wszystko was pytam? Zawsze interesowały mnie Stany Zjednoczone, dużo czytam na temat tego kraju, jego gospodarki, jest coś takiego we mnie, że... czuje że to jest to... to jest ten kraj w którym chciałbym zamieszkać. Wiem, że DV 2015 może być ostatnią szansą na wylosowanie GC ponieważ gdy wejdzie ustawa imigracyjna legalizująca wszystkich nielegalnych, losowań już nie będzie. Dlatego uważam, że powinienem chociaż spróbować wziąć udział w losowaniu.

Prosiłbym Was o jakaś poradę, wskazówkę, odpowiedź na moje pytania.

P.S

Z j. angielskim nie mam problemów

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach