Skocz do zawartości

Tickets.pl Dlaczego Taki Tani?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Przymierzam się do zakupu biletu na lot z Berlina do Chicago. Korzystam ze strony Kayak.com oraz Kayak.pl. Zauważyłam, że na polskiej stronie można kupić bardzo tanio bilet poprzez Tickets.pl. Nawet bezpośrednio u przewoźnika te samo połączenie jest prawie o 200zł droższe. Jak to możliwe, że jest tak duża różnica w cenie? Czy tam jest jakiś haczyk? Proszę o opinie na temat strony tickets.pl, czy warto kupić u nich bilet, czy lepiej dopłacić 200zł i kupić u przewoźnika w walucie euro?

Napisano

to zalezy od taryfy w jakiej sa sprzedawane,zapoznaj sie dobrze z zasadami aby nie bylo ze 200 zl teraz jest taniej a pozniej i za 500 zl nic nie zrobisz,np zmiana terminu lotu.

sa tez takie sprawy jak sprzedaz biletu w innym Panstwie gdzie oplaty podatkowe sa tansze ;)

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Napisano

Zakupiłam bilet na Flipo.pl. Podoba mi się u nich to że można zapłacić przelewem nie martwiąc się o to, że z karty zostanie pobrana prowizja. Czytałam właśnie, że prowizja bywa wysoka za kartę i w sumie z biletu za 1600 robi się 1700 mimo to. Flipo to chyba jedyna strona, która umożliwia wpłatę poprzez przelew, co bardzo mi przypasowało. Zauważyłam, że można się naciąć przy zakupie biletu. Np. Kayak pokazuje ceny orientacyjne i jak się okaże, że najtanszą wedłgu nich opcją jest kupienie u konkretnego przewoźnika, u którego ceny są w Euro, to podczas zapłaty można się nieco zdziwić jak bank pobierze nam opłatę walutową+opłatę kartą i z biletu za 380euro zrobi nam się cena równowartosći 450euro :P

We Flipo dostałam fakturę, tyle i tyle do zapłaty, żadnych ukrytych opłat.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Ja polecam Tickets.pl

Już raz korzystaliśmy, w styczniu, Gdańsk - Chicago - Gdańsk (liniami SAS). Wszystko było w jak najlepszym porządku. Kilka dni temu tez kupiliśmy właśnie przez tą stroną (Gdańsk - Chicago LOTem) i rzeczywiście na 3 osobach ponad 300 zł taniej niż na stronie LOT-u.

  • 10 miesięcy później...
  • 11 miesięcy później...
Napisano

PIERWSZY I OSTATNI RAZ ZAMAWIAŁAM BILETY PRZEZ TIKETS.PL. MASAKRA. ODRADZAM!!!!!!
MIAŁAM LECIEĆ Z MĘŻEM. DO USA. WYLOT ZA 3 DNI.
NASTĘPNEGO DNIA PO DOKONANIU REZERWACJI MĘŻOWI ODWOŁALI LOT !!!!
3 DNI NA TELEFONIE KTÓRY ODBIERAJĄ BEZPŁCIOWE OSOBY 3 DNI WYSYŁANIA MAILI.
ISTNY HORROR
ZAPROPONOWALI NAM ODDZIELNE LOTY !!!

DZWONIŁAM DO AIR FRANCE (PRZEWOŹNIK) NIE MAJA ŻADNEGO POWIERDZENIA- ODSYŁAJA MNIE DO TIKETS PL. KAŻDY MÓWI CO INNEGO
JESTEM WYKOŃCZONA.
NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!
NIE DAJCIE SIĘ SKUSIĆ NIŻSZĄ CENĄ

P.S MAIL O ODPRAWIE PRZYSZEDŁ W CYRYLICY I MARTW SIĘ O CO CHODZI.

Napisano

Witam,

Polecam jak najbardziej kupowałem już dwa razy. Ostatnio przedwczoraj na mój lot za dwa tygodnie, jak na razie wszystko wygląda dobrze.

Korzystałem też z tripisty, airtickets nigdy nie było problemów

Napisano

Jeśli lot odbywa się rozkładowo, nie ma problemów. Kłopoty zaczynają się w przypadku odwołania. Wtedy linia lotnicza nie chce i nie musi się pasażerem zajmować. Zwykle organizują alternatywne połączenia (czasem z noclegiem w hotelu) dla pasażerów kupujących bilety bezpośrednio u nich. Pasażerowie kupujący u pośrednika (Tickets.pl, Expedia, Kayak itp.) muszą załatwiać przebukowania z pośrednikiem. Czasem jest to proste, bo pośrednik robi to sam, ale czasem ludzie przechodzą horror. Szczególnie na przesiadkach, gdy posypie się drugi segment a pasażer jest już na lotnisku przesiadkowym. Czytałem historie od których włosy na głowie dęba stają. Podróż przez pół świata, trwająca 40-50h, z trzema lub czterema przesiadkami i koczowaniem na lotniskach po nocy... Osobiście kupuję bilety na różnych Kayakach i Expediach, ale pewniej się czuję kupując na stronie linii ;)

Napisano
1 minutę temu, mathew75 napisał:

Jeśli lot odbywa się rozkładowo, nie ma problemów. Kłopoty zaczynają się w przypadku odwołania. Wtedy linia lotnicza nie chce i nie musi się pasażerem zajmować. Zwykle organizują alternatywne połączenia (czasem z noclegiem w hotelu) dla pasażerów kupujących bilety bezpośrednio u nich. Pasażerowie kupujący u pośrednika (Tickets.pl, Expedia, Kayak itp.) muszą załatwiać przebukowania z pośrednikiem. Czasem jest to proste, bo pośrednik robi to sam, ale czasem ludzie przechodzą horror. Szczególnie na przesiadkach, gdy posypie się drugi segment a pasażer jest już na lotnisku przesiadkowym. Czytałem historie od których włosy na głowie dęba stają. Podróż przez pół świata, trwająca 40-50h, z trzema lub czterema przesiadkami i koczowaniem na lotniskach po nocy... Osobiście kupuję bilety na różnych Kayakach i Expediach, ale pewniej się czuję kupując na stronie linii ;)

Huh? Piszesz o UE? Bo to co napisałeś nie jest prawdą w UE. Bilet kupujesz na usługę przewozu realizowaną przez określonego przewoźnika lotniczego. To tak jak byś kupił bilet ZTM w kiosku ruchu i w przypadku awarii sieci musiał dochodzić swoich roszczeń od ajenta kiosku...

Dużo podróżuję samolotami. Bilety kupuje mi dział finansowy, korzystając z usług pośrednika (agencji). Nigdy nie kupujemy biletów bezpośrednio od linii lotniczych. NIGDY nie miałem problemu z NALEŻNYMI MI wg prawa UE odszkodowaniem za odwołany lot, przebookowaniem na inny (nawet innej linii) lecący do danego portu lotniczego itp itd. Fakż, że posiadam jakieś tam statusy lojalnościowe w róznych alliansach lotniczych nie ma nic do rzeczy :) 

Ostatnio gdy załogi LH strajkowały, to LH sama z siebie organizowała przeloty zastępcze innymi liniami lotniczymi. Dla wszystkich pasażerów. Niezależnie od tego, czy korzystali z pośrednika czy nie.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...