mobajl Napisano 16 Września 2015 Zgłoś Napisano 16 Września 2015 witam, jutro mam rozmowe w konsulacie w krakowie, wniosek DS-160 wypełniłem ale wydaje mi sie ze popełniłem błąd, Jestem studentem na trzecim roku ale w pytaniu : Q: Have you attended any educational institutions at a secondary level or above? 'Czy uczęszczałeś do szkół/uczelni średnich lub wyższych?' wpisałem tylko Liceum ogólnokształcace od roku 2008-2011, studiów tutaj nie wpisywałem natomiast, o studiach napisałem w sekcji: Present Work/Education/Training Information w pytaniu: Primary Occupation, wybrałem "student" i dalej wypełniłem dane uczelni, i w pytaniu: "Briefly describe your duties" napisałem : I'm student of... My specialization is... (i tylko tyle) czy to wystarczy? Boje sie teraz, ze skoro w tym pytaniu czy uczeszczalem do szkół/uczelni, napisalem tylko o liceum a nie napisal o studiach prosze doradzcie mi bo sie teraz zestresowałem . Dodam, ze nie ma we wniosku nigdzie informacji ze jestem na trzecim roku panika mnie ogarania... czy mozna jeszcze zmienic wniosek jak mam wyslany zatwierdzony i opłacony?? prosze o szybka odpowiedz. dzieki:)
Joanna30 Napisano 16 Września 2015 Zgłoś Napisano 16 Września 2015 Pytanie jest: czy uczęszczałeś, a nie czy uczęszczasz. Czyli o czas przeszły. Przynajmniej ja tak to rozumiem A Ty uczęszczasz teraz, czyli - według mnie - wszystko jest okay.
mobajl Napisano 16 Września 2015 Autor Zgłoś Napisano 16 Września 2015 Pytanie jest: czy uczęszczałeś, a nie czy uczęszczasz. Czyli o czas przeszły. Przynajmniej ja tak to rozumiem A Ty uczęszczasz teraz, czyli - według mnie - wszystko jest okay. no niby tak ale, tutaj na forum był podobny wątek i ktoś inaczej odpowiedział na to pytanie w wątku: http://forum.usa.info.pl/topic/20137-pytanie-have-you-attended-any-educational-institutions-at-a-secondary-level-or-above/ dokładnie odpowiedz uzytkownika: "katlia" dzieki