Skocz do zawartości

Ważne, Jutro Rozmowa, Chyba Błąd We Wniosku. Prosze O Pilną Pomoc.


Rekomendowane odpowiedzi

witam,

jutro mam rozmowe w konsulacie w krakowie,

wniosek DS-160 wypełniłem ale wydaje mi sie ze popełniłem błąd,

Jestem studentem na trzecim roku ale w pytaniu : Q: Have you attended any educational institutions at a secondary level or above?

'Czy uczęszczałeś do szkół/uczelni średnich lub wyższych?'

wpisałem tylko Liceum ogólnokształcace od roku 2008-2011, studiów tutaj nie wpisywałem natomiast, o studiach napisałem w sekcji: Present Work/Education/Training Information w pytaniu: Primary Occupation, wybrałem "student" i dalej wypełniłem dane uczelni, i w pytaniu: "Briefly describe your duties" napisałem : I'm student of... My specialization is... (i tylko tyle)

czy to wystarczy? Boje sie teraz, ze skoro w tym pytaniu czy uczeszczalem do szkół/uczelni, napisalem tylko o liceum a nie napisal o studiach :( prosze doradzcie mi bo sie teraz zestresowałem .

Dodam, ze nie ma we wniosku nigdzie informacji ze jestem na trzecim roku :(

panika mnie ogarania... czy mozna jeszcze zmienic wniosek jak mam wyslany zatwierdzony i opłacony??

prosze o szybka odpowiedz.

dzieki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jest: czy uczęszczałeś, a nie czy uczęszczasz. Czyli o czas przeszły. Przynajmniej ja tak to rozumiem :)

A Ty uczęszczasz teraz, czyli - według mnie - wszystko jest okay.

no niby tak ale, tutaj na forum był podobny wątek i ktoś inaczej odpowiedział na to pytanie w wątku: http://forum.usa.info.pl/topic/20137-pytanie-have-you-attended-any-educational-institutions-at-a-secondary-level-or-above/

dokładnie odpowiedz uzytkownika: "katlia"

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle, ze na wyrost sie przejmujesz. choc pytanie jest zadane tak, ze jesli aktualnie jestes uczniem/studentem, to aktualna uczelnie powinienes tez umiescic.