anurga Napisano 23 Listopada 2015 Zgłoś Napisano 23 Listopada 2015 Witam Ostatnio leciałam do Stanów trzy lata temu, więc nie pamiętam już, jak to było Teraz wylatuję 23.12 - Z Wawy do Monachium, potem do Newark. Najpierw Lufthansa, potem United. Mam w związku z tym kilka pytań. Rozumiem, że w Wawie odprawiam się przy automacie (O litości! Nie znam się, nie umiem...), ale potem idę gdzie? Nadać bagaż czy jeszcze jakieś okienko? Jest to okres przedświąteczny i duży ruch. Słyszałam ponadto, że w United mogą być jakieś atrakcje w sensie brak miejsca w samolocie. Co w takiej sytuacji robić? Nie mówię płynnie po angielsku, więc każda taka sytuacja mnie stresuje.. Będę wdzięczna za informacje.
kzielu Napisano 23 Listopada 2015 Zgłoś Napisano 23 Listopada 2015 Nikt Cie do odprawy w automacie nie zmusi. Dalej nadac bagaz, dalej security i do gate'u. Overbooking zdarza sie wszedzie, jezeli Cie nie zabiora to musza Ci zapewnic alternatywny lot i pewnie jako ze to w EU bedzie Ci sie nalezac kompensacja.
andyopole Napisano 23 Listopada 2015 Zgłoś Napisano 23 Listopada 2015 W WAWIE każdy MUSI się odprawić w kiosku (pomagają). A potem przy check-in można wszystko zmienić.
kzielu Napisano 23 Listopada 2015 Zgłoś Napisano 23 Listopada 2015 W WAWIE każdy MUSI się odprawić w kiosku (pomagają). A potem przy check-in można wszystko zmienić. W ktorej linii ? Bo na pewno nie KL/AF...
andyopole Napisano 23 Listopada 2015 Zgłoś Napisano 23 Listopada 2015 W ktorej linii ? Bo na pewno nie KL/AF... Wlasnie ostatnio najczesciej latam z WAWy KLM-DL... Nawet teraz, na swieta, tez lece z nimi... sprawdze, moze sie cos zmienilo. W 2014 roku w tych kioskach nie bylo polskiego jezyka. W tym roku juz byl.
kzielu Napisano 23 Listopada 2015 Zgłoś Napisano 23 Listopada 2015 Nic się zmieniło , ja latam kilka razy rocznie i wyłącznie KL/AF (a konkretnie DL) i nigdy się w kiosku nie odprawialem - przez ostatnie 15 lat