tulipe_2 Napisano 26 Kwietnia 2016 Zgłoś Napisano 26 Kwietnia 2016 Witam, Jestem nową użytkowniczką na forum i z tego co zdążyłam się już zorientować podobny temat do tego był. Ale wolałabym się upewnić. Popełniłam błąd przy wpisywaniu daty urodzenia (tak może się to z przeoczenia zdarzyć ). Przy czym ja nie uiściłam jeszcze opłaty za wizę i do mojego profilu nie dodałam wygenerowanego wcześniej numeru Confirmation Page. Czy w takim razie mogę wypełnić nowy DS-160? I czy w tym przypadku ten stary mi po prostu przepadnie (bo dwa chyba nie mogą istnieć)?
Joanna30 Napisano 26 Kwietnia 2016 Zgłoś Napisano 26 Kwietnia 2016 Oczywiście, że możesz wypełnić nowy wniosek. Stary, nie zgłoszony do rozmowy (czyli "nieużyty") po bodajże 30 dniach zostanie usunięty z serwera.
tulipe_2 Napisano 26 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Napisano 26 Kwietnia 2016 Oczywiście, że możesz wypełnić nowy wniosek. Stary, nie zgłoszony do rozmowy (czyli "nieużyty") po bodajże 30 dniach zostanie usunięty z serwera. Bardzo dziękuję za odpowiedź w takim razie!
ilon Napisano 26 Kwietnia 2016 Zgłoś Napisano 26 Kwietnia 2016 Moglabys nawet wypelnic nowy jakbys juz miala zaplacone i byla umowiona na rozmowe.
Kinga121 Napisano 13 Maja 2018 Zgłoś Napisano 13 Maja 2018 Dnia 26.04.2016 o 19:55, ilon napisał: Moglabys nawet wypelnic nowy jakbys juz miala zaplacone i byla umowiona na rozmowe. Przepraszam, a co wtedy z tym numerem nad kodek kreskowym? Ja też pomyliłam się w dacie urodzenia i mam umówione spotkanie... co powinnam zrobić? wypełnić nowy, czy może najpierw zadzwonić i zapytać ich o wskazówki ? Boję się, że będę musiała uiścić nową opłatę i cała procedura zacznie się od nowa
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.