llilly Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 Witajcie. Zastanawiam się czy mamy jeszcze szansę, żeby otrzymać wizę? Sprawa wygląda następująco: Mam dwóch braci w US, którzy są nielegalnie. Wcześniej starałam się o wizę 3 razy (z czego ostatni raz 7 lat temu). Oczywiście bez skutku. W obecnej chwili mam męża i 2 dzieci. Staraliśmy się o wizę we czwórkę pod koniec lipca tego roku. Nie udało się. Powód śmieszny jak dla nas, bo nie wykazujemy wystarczajacych związków z Polską. Ja wciąż studiuję i jestem na urlopie wychowawczym, mąż ma dobrze płatną pracę, mamy swoje mieszkanie (O co nie zostaliśmy zapytani). Spełniamy tak naprawdę wszystkie warunki. Chcieliśmy wylecieć na 3 tygodnie ze względu na ślub jednego brata i to, że nie widziałam ich kilkanaście lat. Dla nas ta cała szopka z Ambasadą, to sprawa ogromnie upokarzająca, naprawdę. Podeszliśmy do tego uczciwie, zaznaczając prawdę we wniosku i podczas rozmowy z konsulem. Brat nalega, byśmy spróbowali jeszcze raz, bo bardzo mu na tym zależy.. Nie ukrywam, że dla mnie też.. Czy jest sens podchodzenia po raz drugi? Wszyscy mówią, żeby bez dzieci, a później (gdyby nam się udało) dosłać dokumenty dzieci kurierem do Ambasady. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 To nie jest zadna szopka z Ambasada. Po prostu maja obawy, ze postąpisz tak jak twoi bracia i zostaniesz w USA nielegalnie. Stad pewnie głównie te odmowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joanna30 Posted August 16, 2016 Report Share Posted August 16, 2016 Dokładnie. Za tę - jak to nazywasz - "szopkę z ambasadą" podziękuj swoim braciom. To przez nich nie macie szans na wizę. Oczywiście starać się możecie. Tego nikt Wam nie zabrobi. Tylko problem polega na tym, że w Waszej sytuacji nic się nie zmieniło. Ty studiujesz, mąż ma pracę, a Twoi bracia nielegalnie w USA. Link to comment Share on other sites More sharing options...