kozdii Napisano 5 Września 2016 Zgłoś Napisano 5 Września 2016 Cześć Miło widzieć, że ktoś ma ochotę czytać naszą historię i jest w takiej samej sytuacji jak my rok temu. Pomyśl, że za rok Wy też będziecie mieć tutaj swoje seven eleven ..... Jakbyś miała jeszcze jakieś pytania, to pytaj śmiało tu lub na priv. Hejka Dzięki serdeczne, będę pytać śmiało. MIło czytać, że tak super Dziewczynki zostały przyjęte w szkole, oby tak dalej !!!
daisy1 Napisano 12 Września 2016 Autor Zgłoś Napisano 12 Września 2016 Niestety nie udało mi się napisać "jutro", tak jak miałam zamiar, ale za to piszę dzisiaj Chciałam się podzielić z Wami naszymi doświadczeniami odnośnie podłączenia kablówki i internetu. Po pierwsze zaskoczyło nas z jak dużą łatwością można tutaj wszystko załatwić online i przez telefon. Właściwie całość podłączenia ogarnęliśmy w czasie rozmowy na czacie i podczas rozmowy telefonicznej i w kilka minut mieliśmy podłączoną sieć (zdecydowaliśmy się na zakup swojego modemu, więc wizyta w biurze na tym etapie była zbędna). Jednak jest jedna rzecz, na którą warto zwrócić uwagę. Proponowana dla nas oferta online na kablówkę w pakiecie z internetem była bardzo korzystna, więc z niej skorzystaliśmy. Jednak zaraz po wybraniu i podłączeniu konkretnego pakietu pojawiła się nowa oferta, która wyglądała na lepszą - w pakiecie były darmowe kanały Showtime w dokładnie tej samej cenie (różnica dotyczyła tylko kablówki,sieć pozostawała bez zmian), oczywiście zdecydowaliśmy się na nowy pakiet, bo zawsze lepiej mieć coś więcej i co się okazało? Że zamiast tej ilości programów, które chcieliśmy, dostaliśmy pakiet basic, czyli poza Showtimem nie było nic do oglądania - zero kanałów informacyjnych i bajkowych, które chcieliśmy mieć i ogólnie kanały dostępne po podłączeniu zwykłej anteny bez opłat. Oczywiście po rozmowach online i telefonicznych usłyszeliśmy, że nic nie da się zrobić, bo oferta z Showtimem była zawsze dla pakietu basic i być może ktoś nas wprowadził w błąd, ale zawsze możemy wrócić do poprzedniego pakietu, ale niestety jego cena już się zmieniła o 20$ więcej miesięcznie i oni nic nie mogą zrobić. Trochę czasu zajęła nam walka, że to z ich winy mamy inny pakiet niż chcieliśmy, ale to była walka z wiatrakami. Udaliśmy się więc do biura i trafiliśmy na niesamowicie sympatycznego i pomocnego chłopka, który od ręki włączył nam wyższy pakiet kablówki w tej samej cenie, którą mieliśmy, do tego zostawiając nam Showtime - cytuję: "bo może to zrobić" i przy okazji powiedział nam wprost, ze oni mają większe możliwości niż obsługa online i na infolinii i że jak za jakiś czas będziemy chcieli zwiększyć pakiet kablówki na wyższy, to będzie mógł nam obniżyć cenę z tej, która jest oficjalnie, bo on ma za zadanie sprzedać jak najwięcej ofert, więc może je obniżać, byle tylko sprzedać. Uprzedził nas przy tym, że podnieść pakiet zawsze jest łatwo, trudniej go obniżyć, bo mogą być za to kary i opłaty, więc jeśli nie jesteśmy teraz przekonani do wyższego to nie ma sensu go brać, bo trudniej nam będzie zmienić na mniejszy niż później zmienić zdane i podnieść. Dodatkowo pogadaliśmy sobie trochę o pierdołach, bo czekaliśmy na połączenie z infolinią, bo konsultant online zablokował możliwość wprowadzania zmian na naszym koncie i trzeba było to odblokować, ale też i na ważne tematy, jak credit score i podrzucił nam kilka pomysłów na jego zbudowanie, bo sam niedawno musiał swój odbudować i był z tym na bieżąco. Nie wiem, może to ja mam szczęście do trafiania na pomocnych ludzi, a może tak to tutaj wygląda, ale po tej sytuacji doszłam do wniosku, że czasami zdecydowanie warto udać się do biura, bo można spotkać kogoś takiego jak Dwane (którego pierwsze imię brzmi Bruce, ale go nie znosi i używa go tylko tam, gdzie musi, a tam gdzie może używa drugiego imienia), kto podejdzie do ciebie indywidualnie, pogada o głupotach, a przy okazji da Ci to, czego potrzebujesz Może komuś przydadzą się te informacje, a może Wy macie inne doświadczenia? Piszcie PS. Czy Wy też ciągle trafiacie na różne dzikie zwierzęta? My ciągle widzimy jakieś jelenie, daniele, sarny, itp. (bo o wiewiórkach, zającach, itp. już nie wspomnę), Kilka dni temu, na polu golfowym koło naszego domu widzieliśmy stado jakichś rogaczy - około 40-50 zwierzaków skubiących trawę, a ostatnio przed naszym domem widziałam też kolibra i kardynały Czasami mam wrażenie, że mieszkam w lesie, a nie w mieście ciągle mnie to zachwyca
sly6 Napisano 12 Września 2016 Zgłoś Napisano 12 Września 2016 Dobrze ze Cię to zachwyca A co do spotkań to znam koleżankę co ma podobnie jak Ty np była zagranicą u znajomych takich dalszych i miała wszystko prawie zapewnione więcej niż znajomi i rodzina dlatego czasami mnie to dziwi jak obcy ludzie dają więcej niż swoi
KaeR Napisano 12 Września 2016 Zgłoś Napisano 12 Września 2016 Uważajcie, po roku czy dwóch ceny internetu i kablówki skaczą drastycznie jak się kończy miesiąc miodowy. Tak na marginesie, kto jest Waszym dostawca?
kzielu Napisano 12 Września 2016 Zgłoś Napisano 12 Września 2016 Uważajcie, po roku czy dwóch ceny internetu i kablówki skaczą drastycznie jak się kończy miesiąc miodowy. Dokladnie - w PL bija sie o podpisanie nowej umowy z lepszymi warunkami - tutaj w umowie (ktorej nikt nie czyta) maja zapisane ze po uplynieciu "kontraktu" cena wynosi $xxx a ta ktora byla dotychczas to byla promocyjna... Ja tak co rok musze dzwonic do Sirius XM zeby placic za to sensowne pieniadze mowiac im ze rozwiazuje umowe, oni wtedy daja mi kilka nizszy i mniej wiecej przy 3-4ej sie wspanialomyslnie zgadzam. Dziala, ale meczace...
Amy Napisano 12 Września 2016 Zgłoś Napisano 12 Września 2016 Ja tak co rok musze dzwonic do Sirius XM zeby placic za to sensowne pieniadze mowiac im ze rozwiazuje umowe, oni wtedy daja mi kilka nizszy i mniej wiecej przy 3-4ej sie wspanialomyslnie zgadzam. Dziala, ale meczace... Haha to samo robie tylko niestety co 6 miesiecy a co do tv to wcale jej nie mam , mam amazon prime , netflixa i to mi wystarcza w zupelnosci i tak nie mam czasu tego ogladac bo praca mnie pochlania calkowicie.
KaeR Napisano 12 Września 2016 Zgłoś Napisano 12 Września 2016 Ja tak co rok musze dzwonic do Sirius XM zeby placic za to sensowne pieniadze mowiac im ze rozwiazuje umowe, oni wtedy daja mi kilka nizszy i mniej wiecej przy 3-4ej sie wspanialomyslnie zgadzam. Dziala, ale meczace... Haha to samo robie tylko niestety co 6 miesiecy a co do tv to wcale jej nie mam , mam amazon prime , netflixa i to mi wystarcza w zupelnosci i tak nie mam czasu tego ogladac bo praca mnie pochlania calkowicie. Mnie nie dali wyboru. TV+Internet+telefon jest tanszy niż sam internet...
daisy1 Napisano 14 Września 2016 Autor Zgłoś Napisano 14 Września 2016 Uważajcie, po roku czy dwóch ceny internetu i kablówki skaczą drastycznie jak się kończy miesiąc miodowy. Tak na marginesie, kto jest Waszym dostawca? Naszym dostawcą jest Comcast i w sumie tutaj chyba częstą praktyką jest to, że ludzie po zakończeniu umowy "rezygnują" i podpisują znowu na promocyjnych warunkach. Jak byliśmy u nich to kilka osób przyszło, oddać dekodery i modemy, a następnie natychmiast podpisać nową umowę na lepszych warunkach i wyjść z nowym dekoderem i modemem Dokladnie - w PL bija sie o podpisanie nowej umowy z lepszymi warunkami - tutaj w umowie (ktorej nikt nie czyta) maja zapisane ze po uplynieciu "kontraktu" cena wynosi $xxx a ta ktora byla dotychczas to byla promocyjna... Ja tak co rok musze dzwonic do Sirius XM zeby placic za to sensowne pieniadze mowiac im ze rozwiazuje umowe, oni wtedy daja mi kilka nizszy i mniej wiecej przy 3-4ej sie wspanialomyslnie zgadzam. Dziala, ale meczace... Umowę czytaliśmy przed podpisaniem, zawsze sprawdzamy różne "kruczki" i "gwiazdki" i ta cena faktycznie jest na rok, więc tak jak mówicie - trzeba będzie później "rozwiązać" umowę i targować się o lepsze warunki A tak na marginesie, to nie wiem kiedy miałeś do czynienia w PL z dostawcami internetu i kablówki, ale teraz wygląda to dokładnie tak jak tutaj, a być może nawet gorzej, bo jak na czas nie wypowiesz umowy, to z automatu umowa jest przedłużana na kolejny rok i to bez ceny promocyjnej i nie możesz jej zerwać, bo zapłacisz jakąś kosmiczną karę umowną. Cena promocyjna jest, ale właściwie u każdego dostawcy bardzo podobna, więc nie ma za bardzo w czym wybierać, poza wyjątkowymi sytuacjami, gdzie ktoś Ci oferuje pół roku za darmo, ale to się musisz "wstrzelić" w promocję. No i to co wspominałam po upłynięciu umowy, jak się sam nie skapniesz, że to już, to wchodzi Ci pakiet bez promocji. Dlatego my zawsze pilnowaliśmy, żeby z odpowiednim wyprzedzeniem wypowiedzieć umowę (na kablówkę to były chyba 3 miesiące przed końcem umowy, a na internet miesiąc) i potem podpisać nową umowę na lepszych warunkach, więc to w sumie nic nowego A gdzie w Michigan jesteście? W Okemos
prem Napisano 9 Października 2016 Zgłoś Napisano 9 Października 2016 daisy1 swietny temat troszke zadroszcze bo oczywiscie tez bralem udzial w DV2016. Fajnie sie czyta takie posty. Szczerze zycze wam powodzenie i duzo szczesci
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.