Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, 

Chcialabym wybrac sie do rodziny na miesiac w wakacje zeby zobaczyc i zwiedzic Nowy Jork. Nigdy wczesniej nie bylam w Stanach. Jestem studentka, moja najblizsza rodzina jest dosc zamozna. Slyszalam od znajomych ze konsul czesto pyta kim sa rodzice. Slyszalam tez ze mocna strona bedzie to ze moj Tata jest prokuratorem. Podobno sa to czynniki ktore spowoduja ze konsul uwierzy ze rzeczywiscie chce do Polski wrocic.

Jest jeden maly problem ktory mnie trapi. Jako 5letnia dziewczynka dostalam odmowe wizy( 17 lat temu). Boje sie ze to wplynie negatywnie na decyzje i sa marne szanse na otrzymanie wizy. Znajomi doradzaja mi zebym zaznaczyla w formularzu ze nigdy o wize sie nie staralam i nie dostalam odmowy gdyz oni i tak nie maja juz dawno tej informacji. Co Wy o tym sadzicie ? Jakie sa moje szanse ? Dodam ze nie chce klamac i tego nie zrobie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, edyta1010 napisał:

Hej, 

Chcialabym wybrac sie do rodziny na miesiac w wakacje zeby zobaczyc i zwiedzic Nowy Jork. Nigdy wczesniej nie bylam w Stanach. Jestem studentka, moja najblizsza rodzina jest dosc zamozna. Slyszalam od znajomych ze konsul czesto pyta kim sa rodzice. Slyszalam tez ze mocna strona bedzie to ze moj Tata jest prokuratorem. Podobno sa to czynniki ktore spowoduja ze konsul uwierzy ze rzeczywiscie chce do Polski wrocic.

Jest jeden maly problem ktory mnie trapi. Jako 5letnia dziewczynka dostalam odmowe wizy( 17 lat temu). Boje sie ze to wplynie negatywnie na decyzje i sa marne szanse na otrzymanie wizy. Znajomi doradzaja mi zebym zaznaczyla w formularzu ze nigdy o wize sie nie staralam i nie dostalam odmowy gdyz oni i tak nie maja juz dawno tej informacji. Co Wy o tym sadzicie ? Jakie sa moje szanse ? Dodam ze nie chce klamac i tego nie zrobie.