magda1991 Posted February 17, 2017 Report Share Posted February 17, 2017 Witam wszystkich, bardzo proszę o pomoc, sprawa bliźniaczo podobna to innego wątku, ale w tamtym nikt nie podał konkretów, więc zakładam nowy z nadzieją, że zostanie zauważony. Mianowicie: przy wyborze metody płatności kartą debetową otworzyło mi się okno do uzupełnienia danych karty. Zamknęłam je i po kilku minutach ponownie próbowałam je otworzyć - niestety cały czas wyskakuje błąd: Transaction could not be processed. Co robić? Przeszukałam Internet, nic nie znalazłam chce mi się płakać, bo miałam nadzieję, że wreszcie będę to miała z głowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilon Posted February 18, 2017 Report Share Posted February 18, 2017 Zaplac przelewem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelasia Posted February 18, 2017 Report Share Posted February 18, 2017 Wyczyść cookies, moze to pomoże... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Tymecki Posted September 27, 2017 Report Share Posted September 27, 2017 również potrzebuje pomocy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.