sosna97 Napisano 8 Marca 2017 Zgłoś Napisano 8 Marca 2017 Witam jestem nowy na tym forum i mam kilka pytań za kazdą odpowiedź będę wdzięczny. Jestem w 4 kl technikum teraz będę miał mature ale nie widzi mi się studiowanie w Polsce i chciałbym wyjechać do rodziny do Toronto. ---- Chciałbym zdać tam GED i dalej studiować w Kanadzie,czy polska matura cos daje w Kanadzie? Jak to wygląda z GED czy po zdanym GED można aplikować na studia w USA? ---- Czy mając kanadyjskie obywatelstwo jest jakas wieksza szansa dostania green card w USA? ---- Czy od tak moge wyjechać i zaczac robienie GED a pozniej studia? ---- Co muszę spełnić aby wyjechać? Pozdrawiam
katlia Napisano 8 Marca 2017 Zgłoś Napisano 8 Marca 2017 Nie znam sie na Kanadzie, wiec sie nie wypowiadam -- ale wiem, ze majac kanadyjskie obywatelstwo nie masz zadnych ulatwien jezeli chodzi o emigracje do USA. Jest tak samo trudno jak bedac polakiem, niemcem czy afrykanczykiem.
sosna97 Napisano 8 Marca 2017 Autor Zgłoś Napisano 8 Marca 2017 Aha dzięki za pomoc. Myślałem ze sa jakies wieksze szanse tak pisali na jakiejs stronie w internecie ze po 3 latach mozna dostać obywatelstwo kanadyjskie a z nim starac sie o legalne prawo pobytu i pracy w USA i ze jest to bardzo kosztowne i zalatwiaja to jakieś kancelarie prawne nie ma czegoś takiego? Moze ktos jeszcze się wypowie.