florencja94 Napisano 3 Kwietnia 2017 Zgłoś Napisano 3 Kwietnia 2017 Witam! Już wkrótce będę się starała o uzyskanie wizy turystycznej do USA. Mam 23 lata, nigdy jeszcze nie byłam Stanach, studiuję (obecnie jestem na 4 roku), nie mam rodziny w USA. Mój wyjazd będzie tylko i wyłącznie turystyczny, chcę pozwiedzać, moim celem jest Los Angeles. Będę podróżować sama. Mam pytania odnośnie formularza DS-160. 1. Mam na oku parę hoteli, ale wiadomo nie rezerwuję dopóki nie będę pewna, że wizę uzyskam. Mam znajomego w LA, który jest obywatelem USA. Zaproponował mi, że mogę się u niego zatrzymać (o ile i on będzie w tym samym czasie w Stanach ponieważ mam zamiar lecieć w wakacje a on sam dużo podróżuje). I tutaj nasuwa się moje pytanie czy jeśli wpiszę adres hotelu do formularza a później na lotnisku podam adres znajomego to czy będę miała z tym jakieś problemy? 2. Po drugie nie wiem co wpisać w rubryce "U.S. Point of Contact Information". Również dane tego hotelu? Byłabym wdzięczna za pomoc. Dziękuję! Pozdrawiam
sly6 Napisano 3 Kwietnia 2017 Zgłoś Napisano 3 Kwietnia 2017 mozesz wpisać hotel a później np dane znajomego. Co do kontaktu to wpisz hotel.
icecream Napisano 6 Kwietnia 2017 Zgłoś Napisano 6 Kwietnia 2017 Jak szukasz hostelu fajnego a niedrogiego to polecam Walk of Fame hostel, bardzo przyjemny i jak jedziesz sama to oni zbierają tez ludzi, organizują wspólne wycieczki, wypady na miasto itp.
florencja94 Napisano 7 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Napisano 7 Kwietnia 2017 Dziękuję bardzo za informacje!!!