Skocz do zawartości

Technikum i studia niestacjonarne.


Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Obecnie mam ukończone technikum i studiuję zaocznie. Czy uzyskany zaocznie tytuł nie będzie się różnił niczym w staraniach o stały pobyt w USA i tak dalej? 

Oraz przy losowaniu zielonej karty, sprawdzanie czy się kwalifikuje... co z tego mam wybrać, skoro mam ukończone technikum:

Primary School Only    
University Degree
High School, no Degree    
Some Graduate Level Courses
High School Degree    
Master’s Degree
Vocational School    
Some Doctorate Level Courses
Some University Courses    
Doctorate Degree

 

 

Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

To już się dowiedziałem, jednak mam jeszcze jedno pytanie. Nie mam najmniejszego pojęcia o wszystkich wizach i tak dalej, ale... 

https://checkout.usadiversitylottery.com/register.php

Na tej stronie jest sprawdzanie, czy jest się kwalifikowanym do losowania zielonej karty 2019. Jak wpisuję kraj Polska, wychodzi, że kwalifikuję się. Czyli już wiadomo, że Polska będzie dopuszczona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Mboro napisał:

To już się dowiedziałem, jednak mam jeszcze jedno pytanie. Nie mam najmniejszego pojęcia o wszystkich wizach i tak dalej, ale... 

https://checkout.usadiversitylottery.com/register.php

Na tej stronie jest sprawdzanie, czy jest się kwalifikowanym do losowania zielonej karty 2019. Jak wpisuję kraj Polska, wychodzi, że kwalifikuję się. Czyli już wiadomo, że Polska będzie dopuszczona?

Ta strona to jest scam.

Po zawodowce sie nie kwalifikujesz, po technikum wpisz high school degree, jezeli spelniasz warunki to nie ma wiekszego znaczenia co wpiszesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, kzielu napisał: