axie92 Napisano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Napisano 21 Kwietnia 2017 Chciałam podzielić się z Wami przebiegiem dzisiejszej rozmowy. Mieliśmy na 10, ale byliśmy o 9 i weszliśmy wcześniej - o 9.50 byliśmy po. Konsul zapytał nas o cel podróży (odpowiedziałam że głównie Kalifornia, trochę Nevady i Arizony), na ile (4 tygodnie), gdzie pracuję (w szkole jako nauczyciel), czy jeszcze studiuję (odpowiedziałam ze na ostatnim roku), co planuje po studiach (dalsza pracaw szkole plus zakładam firmę). Męża zapytał o studia (tez w tym roku kończy), nas oboje gdzie byliśmy za granicą (same europejskie państwa, niewiele). Wiza przyznana. Sama rozmowa trwała może 2 minuty, bo odpowiadalismy konkretnie i krótko. Balam się tego ze kończymy studia, że mąż nie pracuje, że ja mam umowę zlecenie (ale o to nawet nie pytał). Było naprawdę dużo mniej stresująco niż się spodziewałam! Dziękuję za całą pomoc jaką od Was otrzymałam, zwłaszcza administratorowi, bo w wielu kwestiach bardzo mi pomógł. Powodzenia życzę oczekującym! Dodam jeszcze, że spotkanie było w Warszawie.
axie92 Napisano 21 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Napisano 21 Kwietnia 2017 50 minut temu, quarterback87 napisał: I czego było się bać ? Za dużo się naczytalam... Ale podejście na luzie i z uśmiechem rzeczywiście duuuuzo daje
ilon Napisano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Napisano 21 Kwietnia 2017 Dokladnie, nie ma sie co stresowac, bo jak wiadomo, wiecej ludzi jednak te wizy dostaje. Enjoy
sly6 Napisano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Napisano 21 Kwietnia 2017 gratuluje i pisz na forum Wasze przeżycia.
axie92 Napisano 21 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Napisano 21 Kwietnia 2017 3 godziny temu, sly6 napisał: gratuluje i pisz na forum Wasze przeżycia. Pewnie, będę pisała! I naprawdę dziękuję Ci za całą pomoc! nie wiem czy nie jest to niezgodne z regulaminem forum, ale mamy bloga o naszej podróży, mogę podać link Tymczasem przerzucę się do wątków związanych z życiem w USA