Skocz do zawartości

Jestem studentem, robię projekt bezpieczne miasto.


Qwriter

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

jestem studentem mieszkającym w dużym mieście. Z myślą o Was, którzy poza codzienną trasą dom-praca/szkoła-dom - podobnie jak ja - eksplorujecie różne częściach miasta i nie zawsze macie pewność, czy są one bezpieczne. Razem z bratem stworzyłem prostą aplikacje mobilną do wspólnego oceniania na mapie bezpiecznych i niebezpiecznych miejsc.

Krótko o projekcie. Aplikacja ta pozwala sprawdzić bezpieczeństwo miejsca, do którego wybieracie się, znaleźć najbezpieczniejszą drogę w to miejsce oraz umożliwia wam dzielenie się swoją wiedzą/opinią o bezpieczeństwie miejsc z innymi

Tutaj znajdziecie kilka obrazków jak to działa http://jane.care 

Napiszcie proszę co o tym myślicie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, kzielu napisał:

I cały misterny plan w p***u ;-)

Nic z tego. System (Jane) na podstawie ocen, które użytkownik wrzuca na mapę poznaje jego osobowość i tworzy mapę dopasowaną do jego poczucia bezpieczeństwa. Tak więc, różni użytkownicy mogą widzieć inny poziom bezpieczeństwa danego miejsca. Nikt nie wie, poza tobą jaką masz mapę bezpieczeństwa (a co za tym idzie - czujność w danym miejscu - choć najlepiej być czujnym wszędzie). Dodatkowo kto będzie wrzucał "głupoty" będzie widział głupoty (a innym przy tym nie zaszkodzi). Karma wraca ;-)

Zapraszam do zapisania się na listę beta userów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Qwriter napisał: