Skocz do zawartości

Jaki rodzaj wizy powinienem wybrać?


Pawelzakl

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry Wszystkim,

Jestem z wykształcenia inżynierem automatyk systemów napędowych, w Polsce mam własną firmę otrzymałem niedawno zamówienie z USA na "Commissioning Supervision" czyli nadzór nad uruchomieniem maszyny, branża bardzo niszowa. Sytuacja wygląda następująco:

Główny kontrakt jest jest pomiędzy firmami z USA obie są to firmy X Inc. i Y Inc. mniejsza o nazwy, w głównym kontrakcie jest zapisana adnotacja, że cała instalacja będzie wspomagana przez firmy z poza USA.

Zamówienie of firmy Y Inc. jest na moją Sp. Jawną,

Partnerzy z USA z firmy Y twierdzą, że powinienem starać się o wizę B1,

Jaka jest opinia forumowiczów ? ( Ja uważam, że to bardziej wiza E, ale tak naprawdę nie mam pojęcia)

Pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minutes ago, Pawelzakl said:

Dzień dobry Wszystkim,

Jestem z wykształcenia inżynierem automatyk systemów napędowych, w Polsce mam własną firmę otrzymałem niedawno zamówienie z USA na "Commissioning Supervision" czyli nadzór nad uruchomieniem maszyny, branża bardzo niszowa. Sytuacja wygląda następująco:

Główny kontrakt jest jest pomiędzy firmami z USA obie są to firmy X Inc. i Y Inc. mniejsza o nazwy, w głównym kontrakcie jest zapisana adnotacja, że cała instalacja będzie wspomagana przez firmy z poza USA.

Zamówienie of firmy Y Inc. jest na moją Sp. Jawną,

Partnerzy z USA z firmy Y twierdzą, że powinienem starać się o wizę B1,

Jaka jest opinia forumowiczów ? ( Ja uważam, że to bardziej wiza E, ale tak naprawdę nie mam pojęcia)

Pozdrawiam

Paweł

Wiza E - wg defnicji: "The E visa category includes treaty traders and investors who come to the United States under a treaty of commerce and navigation between the United States and the country of which they are a citizen or national."