Skocz do zawartości

Jak starać się o emigrację będąc kierowca ciężarówki?


Grubby

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam 21 lat i jestem kierowcą ciężarówki, posiadam wszystkie uprawnienia (C,C+E,ADR). Jak w ogóle zacząć temat chcąc wyjechać do Stanów? Słyszałem że jest coś takiego jak sponsoring przez firmy. Jak to wygląda i czy w ogóle jest to możliwe do ogarnięcia.  Chciałbym tam wyemigrować w niedalekiej przyszłości, a znając moje szczęście to przez loterie nigdy mi się nie uda :D Z góry dzięki za wszystkie rady i odpowiedzi. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie tak. Kierwocy są poszukiwani. Musisz pogooglować. Przed pandemią było na tym forum kilku, którzy opowiadali, że są na różnych etapach sponsorowania pracowniczego. Aczkolwiek po zakończeniu procesu nie pamiętam aby którykolwiek pojawił się na forum i potwierdził, że ukończył proces i przeniósł się do Stanów. Z tego co pamiętam oferowano im zieloną kartę w kategorii proacowniczej. Jak pamiętam firmy były posadowione w Teksasie albo Arizonie. Nie oferowały one specjalnych kokosów jako uposażenie, ale generalnie płace kierowców nie są najwyższe. I chyba wymagały 3 letniej lojalki. Po trzech latach mogłeś się zwolnić a zielona karta pozwalała Tobie legalnie żyć i pracować w USA.

Jak zacząć? Szukać ogłoszeń na sieci  o sposnorowanie pracownicze na zieloną kartę dla doświadczonych kierowców ciężarówek.

Ci co chwalili się na forum te 2-3 lata temu wspominali, że cały proces przeniesienia to około 18-24 miesiące

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik