Skocz do zawartości

Dziwna Sprawa…


Shaman

Rekomendowane odpowiedzi

No więc tak poznałem via internet dziewczynę (23l.) mieszkającą w USA, która to jak twierdzi pracuje w agencji rekrutacyjnej w NY i powiedziała mi, że załatwi mi tam pracę i mieszkanie u siebie i będzie moim sponsorem i "guarante" czyli gwarantem coś w tym stylu. Podobno pomogła znaleźć pracę już mnóstwu osobom z całego świata i wogule wszystko wygląda bajkowo, tylko zastanawiam się, czy to jest realne t.j. czy istnieje możliwość, żeby było wykonalne tam podjąć pracę, ona twierdzi, że nie ma z tym najmniejszego problemu ale ja nie jestem tego taki pewien - nie wiem, czy istnieje jakiś program visovy umżliwiajacy takie coś (nie mówię o zielonej karcie)?

Będę bardzo wdzięczny za jakąś pomoc w tym temacie, bo jestem już zdezorientowany, wszyscy twierdzą, że tak się nie da, ale ja się zastanawiam - może jednak się da, czyli jest jakiś kruczek ja wiem, jakaś możliwość, nie znam się na tym, więc pytam obeznanych w temacie…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Employment Authorization to nie jest wiza tylko pozwolenie na pracę. Posiadacze wiz pracowniczych nie potrzebują pozwolenia na pracę. Tu masz listę kategorii osób które mogą ubiegać się o pozwolenie na pracę:

http://www.immihelp.com/immigration/employ...n-document.html (Category specific)

Powinno zapalić się w tym momencie czerwone światełko <_< Wiele osób robi przekręty, złożysz za ich pośrednictwem (i za sutą opłatą) np. papiery o azyl, dostaniesz pozwolenie na pracę a potem nakaz deportacji.

Napisz do tej pani z konkretnymi pytaniami i daj znać co odpisze. Zapytaj dokładnie jaka to ma być wiza, to powiemy czy panna robi ciebie w balona lub czy warto się w to bawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach