Skocz do zawartości

MikeB

Użytkownik
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    PA
  1. Zgadza się, kiedyś jeden z kanadyjskich urzędników imigracyjnych był bardzo podejrzliwy widząc mój paszport. Pytał czemu tak często jeżdżę do Ameryki Południowej, powiedziałem że z tego samego powodu dla którego przyjechałem do Kanady - praca. I mimo posiadania 3 letniego pozwolenia na pobyt i pracę w Kanadzie wbił mi pieczątkę na 3 dni tylko, a inni zazwyczaj witają mnie gromkim Welcome Back:) Sent from my SM-A600A using Tapatalk
  2. Też mi się zdarzało kilka razy, zauważyłem że dostawałem SSSS jak podróżowałem na bilecie kupionym w jedną stronę, w tym samym dniu co wylot, bez bagażu nadawanego, zazwyczaj na trasach międzynarodowych, szczególnie na powrocie z Kolumbii, Panamy, Hondurasu. Sent from my SM-A600A using Tapatalk
  3. Amerykańska nie lepsza... Sent from my SM-A600A using Tapatalk
  4. W Polsce zawsze wypożyczam na amerykańskie prawo jazdy a w USA na polskie. W Polsce wymagają międzynarodowego prawka razem z amerykańskim. Zastanawiam się czy odprawiają z kwitkiem rodowitych Amerykanów, bo na pewno nie wszyscy mają międzynarodówkę prawo jazdy. Sent from my SM-A600A using Tapatalk
  5. Nie powinno być problemu. Ja napisałem że byłem w Swaziland zamiast Switzerland i GE przeszło bez problemu. Po prostu powiedz urzędnikowi w czasie interview, ze zapomniałaś. Sent from my SM-A600A using Tapatalk
  6. Składanie wniosków od pierwszego kwietnia. Później na 99% loteria. Jeżeli pracodawca chce złożyć na ten rok to chyba ostatni dzwonek żeby zacząć proces. Musi postarać się o LCA a to trochę zajmuje czasu. Sent from my SM-A600A using Tapatalk
  7. Tomato, tomayto, Zależy od osoby, celu podróży, środków transportu z lotniska (rental, pociąg, autobus) opcji jest sporo, oczywiście szczęście też gra tu duża rolę. Na przylotach międzynarodowych można trafić na 2h kolejki w immigration jak się nie ma Globa Entry, a są dni kiedy można to załatwić w 10 minut, reguły nie ma. Korzystam z obu (JFK i EWR) lotnisk kilkadziesiąt razy w roku i nie zauważam wielkiej różnicy. W czasie dojazdu do Manhattanu. Oczywiście 2 mile różnicy na Manhattanie mogą zrobić duża różnicę w czasie dojazdu. Dla OP mały przewodnik poniżej: https://www.cnn.com/travel/article/which-nyc-airport-should-i-fly-into/index.html Sent from my SM-A600A using Tapatalk
  8. Pytanie które lotnisko wybrać w NY, to pytanie w stylu " Czy wolisz być zastrzelony czy powieszony?" Wszystkie są mega słabe. A odległość do Manhattanu i czas podróży zbliżone. Sent from my SM-A600A using Tapatalk
  9. W obu liniach na pytanie o serwis. Odpowiedziałbym " I cannot complain about the service... because there is no service" I to niezależnie czy w klasie biznes czy w monkey class. Sent from my SM-A600A using Tapatalk
  10. Wygląda to mniej więcej jak drive thru w McDonalds. Podjeżdżasz do okienka pokazujesz paszporty , kilka prostych pytań i jedziesz dalej. Zatankuj w Stanach do pełna bo taniej:) W drodze powrotnej podobnie. Sent from my SM-A600A using Tapatalk
  11. Szef ma rację, zdobycie świeżej H1B wymaga wiele ... szczęścia, to na początek. Podziękujmy kolegom z Indii i ich szemranym firmom IT, za taki stan rzeczy. Ja 3 razy aplikowałem i nie miałem szczęścia w loterii. Sent from my SM-A600A using Tapatalk
  12. Metryczną czy standard? Może mm widział pierwszy raz w życiu ? Swoją drogą ja już widziałem w swoim życiu takich inż. co suwmiarka mierzyli średnicę otworu po cięciwie;) Sent from my SM-A600A using Tapatalk
  13. United jak to United, nie popisało się, nie miałem wygórowanych oczekiwań więc nie jestem zawiedziony. Dzisiaj zobaczę czy LOT trzyma świąteczny fason na trasie EWR-WAW-GDN. Sent from my SM-A600A using Tapatalk
  14. Ja też święta spędzam w pracy, a właściwie to w powrocie z pracy, w samolocie z EZE do EWR. Ciekawe czy United podadzą wigilijnego karpia;) Feliz Navidad dla wszystkich obecnych. Sent from my SM-A600A using Tapatalk
  15. Jedyne w miarę pewne rozwiązanie( o ile w ogóle coś może być pewne w USCIS), jeżeli pracodawca naprawdę chce Cię zatrudnić to aplikowanie o zieloną kartę w kategorii EB3. Przy pomyślnych wiatrach, proces zajmie 2 lata i wymaga dużego zaangażowania po stronie pracodawcy. Koszt to około 10 tys. $, lub więcej, zależy od prawnika. Sent from my SM-A600A using Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...