Martusinska Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Witam, jestem tu po raz pierwszy i z góry przepraszam administratora, jeśli umieściłam temat w złym dziale, lub jeśli podobna sytuacja była już gdzieś opisana (przejrzałam forum i nie spotkałam się z czymś podobnym, ale oku ludzkiemu może coś umknąć) Mam 22 lata, jestem studentem II roku biologii. W 2002 roku mój narzeczony wyjechał do USA, ma zieloną kartę. Widzimy się na wakacje i święta. W marcu 2007 wyrobiłam sobie wize turystyczną (dostałam na 10 lat). Poleciałam do USA na wakacje ok 2 mce 6.07-25.08. 2007, a potem na święta Bożego narodzenia na ok 2 tygodnie. Zawsze wracałam przed wyznaczonym terminem jaki wbili mi na granicy. Mój narzeczony ukończył szkołe tam i teraz będzie składał papiery na obywatelstwo. Myślimy o tym, aby pobrać się i zacząć wspólne życie w Stanach, bo już nie możemy wytrzymać pożegnań i tego że widzimy się tylko 2 x w roku, a na codzień mamy Gadu-Gadu, telefony, sms-y i skype. Jeśli zdałby egzamin na obywatelstwo i dostałby je, to czy gdybym do niego poleciała, wzielibyśmy ślub to czy mogłabym już legalnie pracować? Bo wiadomo, że z jednej pensji cięzko opłacić czynsz, telefony, auto i samo życie. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
karina Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Od razu nie mozesz pracowac, musisz miec autoryzacje do pracy czyli pozwolenie na prace (EAD - Employment Authorization Document). Od zlozenia dokumentow do urzedu imigracyjnego w ciagu 90 dni powinni wydac ci takie pozwolenie. Jesli w aplikacjach beda bledy badz dopatrza sie czegos - wtedy dostaniesz RFE (zadanie doslania dodatkowych dokumentow) i wtedy nie dostaniesz pozwolenia na prace w ciagu 90 dni. Link to comment Share on other sites More sharing options...