Skocz do zawartości

Przyjaciele Pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

cze mam 24 lata i poradzcie co robić ! na 15 maja mam rozmowe w krakowie u konsula o wizę. jeszcze nigdy wcześniej nie starałem sie o nią,to jest 1-y raz. staram sie o wizę turystyczną do rodziny która żyje tam od 15 lat na legalu. w czerwcu kończę studia 1 stopnia, ale od X chcę zacząć nowe.nie mogę wyleciec wcześniej jak po obronie czyli ok 30 czerwiec. mam tutaj żonke i "narazie" 1-ego synka i teraz pytanka:

1.podobno jest coś takiego jak zaproszenie wysyłane z USA i czy ono coś daje?

2.jakie są szanse na wyjazd bez tego zaproszenia?

3.czy warto brać na rozmowę z konsulem jakieś dokumenty np. zaświadczenie z uczelni mimo że kończę w czerwcu??(oficjalnie to 30 IX) lub inne?

4.jaki podać powód wyjazdu żeby na starcie nie być spalonym.

jestem w tym wszystkim zielony dlatego miejcie wyrozumiałośc ;) !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 66
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

1.podobno jest coś takiego jak zaproszenie wysyłane z USA i czy ono coś daje?

jest cos takiego jak zaproszenie ale Ono nie jest potrzebne i niczym nie pomaga

2.jakie są szanse na wyjazd bez tego zaproszenia?

takie same jak z zaproszeniem

3.czy warto brać na rozmowę z konsulem jakieś dokumenty np. zaświadczenie z uczelni mimo że kończę w czerwcu??(oficjalnie to 30 IX) lub inne?

wez legitymacje studencka i powiedziec o dalszej nauce jesli Cie o takie cos zapytaja

4.jaki podać powód wyjazdu żeby na starcie nie być spalonym.

Jak lecisz na pobyt turystyczny to czego sie obawiasz,gorzej jak lecisz do nielegalnej pracy,pobyt bedzie dluzej niz powinien...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach