Skocz do zawartości

Kilka Pytan


Rekomendowane odpowiedzi

1. Czy w stanie New York moge zrobic prawo jazdy majac tylko SSN i moj paszport.? Nigdy nie mialam polskiego prawa jazdy. W paszporcie nie mam I-94,poniewaz musialam wyslac orginal do urz. imigracyjnego zeby przyznali mi zielona karte. Przyjechalam tu na wize K1 i juz jestem po slubie.

2. Jestem po studiach ekonomicznych, ksiegowosc. Czy myslicie, ze pracodawcy uznaja tu moje wyksztalcenie? Bylam juz na uniwerku sie dowiedziec czy uznaja mi moje studia i powiedzieli, ze musze zaliczyc tylko jeden przedmiot, zeby zrobic tutaj master degree.

3. Czy probowal ktos z was zdac egzamin GMAT?

pozdrawiam goraco i dziekuje z gory za wszelkie odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej renata111-90

Prawka raczej nie dostaniesz- http://www.nydmv.state.ny.us/license.htm#d...romothernations

Show your Social Security Card. If you are not eligible for a Social Security Card, you must provide a letter from the US Social Security Administration (SSA) that states that you are not eligible. The SSA Letter must have been issued within the last 30 days. You must also show an I-94 with one of the following codes: B-1, B-2, E-2, F-2, H4, L-2, M-2, O-3, P-4, Q-3, R-2 or TD. At least 11 months of valid, legal status must remain on your I-94.

Ale probuj, tutaj wiele zalezy od szczescia, najlepiej isc do jakiegos mniejszego DMV :)

Pracodawca moze i uzna twoje wyksztalcenie, ale ksiegowosc w PL a ta tutaj roznia sie zdecydowanie. Jezeli myslisz o studiach o sprobuj internship przez co nabierzesz parktyki.

O GMAT nie slyszalam, ale jak podejdziesz do tego egzaminu to daj znac, bo sama jestem ciekawa czy jest ciezki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Mozesz sprobowac i isc sie poklocic (4 lata temu sie wyklocilismy), ale prawdopodobnie daja dopiero jak dostaniesz pozwolenie na prace