Skocz do zawartości

Studia W Usa + Pobyt Na Stałe


dawid3294443

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam 17 lat, a więc czas wyjść z piaskownicy i pomyśleć o przyszłości. Chodzę aktualnie do drugiej klasy, liceum profilowane ekonomiczno-administracyjne. Nie jestem dobrym uczniem, klasa pierwsze - średnia 3,30; teraz mam zamiar 'mieć' średnią w okolicach 4,0, ale będzie trudno. Podobno jestem ambitny, ale trochę leniwy.

Nie lubię Polski. Nie mam sensu pisać czemu nie lubię ojczyzny, po prostu jej nie cierpię. Chciałbym więc wyjechać jak najszybciej za granicę, najlepiej USA. Marzę o studiach w USA. No i tutaj nasuwa się oczywiste pytanie - gdzie łatwiej się dostać, do polskiego uniwersytetu, czy do amerykańskiego? Z czego najlepiej zdawać maturę i jakie są koszty utrzymania? Ile to wszystko kosztuje i jakie są szanse, że mój plan się uda?

Kolejna sprawa - język angielski. Chodzę do prywatnej szkoły na angielski, zaczynałem 2 lata temu na Elementary. W zeszłym roku skończyłem Pre-Intermediate i nauczycielka (dyrektorka) postanowiła, że poradzę sobie Upper-Intermediate. No i fakt, podobno jestem dobry z angielskiego, jak na razie, oprócz słownictwa nie mam problemów na U-I. W następnym roku zaczynam Advenced i będę pisał PTE. Czy to wystarcz? No i matura z angielskiego. Liczę na 85-90%. Wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego poniewaz jestes dopiero w drugiej klasie masz czas na planowanie

najlepiej zapisz sie na eskaes do druzyny (amerykanskiego!) futbolu

a jeszcze lepiej do druzyny bejsbolowej - w polsce teraz to chyba juz wszystko jest....

jesli tu bedziesz osiagal wyniki lepsze niz w szkole

mozesz sie zalapac na jakis amerykanski skolarszip sportowy

wiele uczelni oferuje wybitnym atletom bezplatne studia

pogugluj sobie np "athletic scholarship" moze cos wyskoczy

tylko pamietaj - kiedy sie juz udasz w podroz do ameryki

nie zabieraj kija bejsbolowego na poklad samolotu

moga bowiem byc problemy