Skocz do zawartości

Fotograf W Stanach - Jaka Wiza?


Rekomendowane odpowiedzi

Wybaczcie moze znany temat (ale nie dla mnie :/ )

Jade do USA (zamierzam) robic zdjecia na kilku imprezach. Jestem zrzeszony w agencji fotograficznej ale zdjecia bede robic dla siebie tez. Wyjazd totalnie niekomercyjny.

Wypelniam wniosek i mam pytania:

1. Co podac w U.S. Point of Contact skoro nikogo nie znam? Podac nazwe imprezy i jej organizatorow? Oni nie potwierdza ze mnei znaja :( Bo nie znaja. Moze podac Hotel w ktorym zrobilem rezerwacje?

2. Ubiegac sie o wize I (Media representative) czy o B (turystyczna)?

3. Na ile czasu jest przyznana wiza Mediowa? Turystyczna jest na 10 lat?

4. Czy na spotkaniu z Konsulem rozmawia sie po angielsku? :)

Tyle na teraz - bede wdzieczny za odpowiedz

Rycho :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Wpisz co uwazasz, bo i tak do nikogo nie jedziesz do USA.

2. Media representative musi miec - tu mi brakuje slowa - wyslannictwo? - z mediow do ktorych przynalezy, Ty tego nie masz. Samo to, ze ktos jest gdzies zrzeszony nic Ci nie daje - ludzie naleza do zwiazku artystow, malarzy, pisarzy itd. itp. ale chcacy dostac wize dla mediow/sportowcow/artystow nalezy jeszcze spelniiac okreslone warunki aby w ogole o te wize sie ubiegac.

3. Promesa jest przyznawana na okres jaki ustali sobie konsul. Nie ma tu reguly.

4. Na spotkaniu z konsulem rozmawia sie roznie - jesli ktos jedzie w celu biznesowym to byloby dobrze aby umial sie dogadac (zwlaszcza jesli tu nikogo nie ma). W jakim jezyku bedze rozmawial z Toba konsul - nie wiemy. Mialam klientke, ktora leciala na targi kosmetyczne i konsul odmowil jej wizy, twierdzac, ze on sobie nie wyobraza jak ona sie gdziekolwiek z lotniska dostanie, nie mowiac juz o zalatwieniu czegokolwiek, jezeli ona nie zna jezyka.. Ona takze wpisala, ze nie ma nikogo w USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach