kzielu Napisano 13 Kwietnia 2012 Zgłoś Napisano 13 Kwietnia 2012 czyli zwykłe napoje można 'bez ograniczeń'? Generalnie tak, ale jak zaczniesz robic bydlo to Cie na drzewo wysla (szczegolnie w LOT)
dareknow0 Napisano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Napisano 14 Kwietnia 2012 Spokojnie z pragnienia nie umrzesz .Wody mineralnej nawet w LOT nie ograniczają - na szczęście.A BA to raczej bym nie porównywał bo to inny standard .
Santos9 Napisano 18 Kwietnia 2012 Zgłoś Napisano 18 Kwietnia 2012 Problem Lotu jest taki, że mają stare 15-18 letnie Boeingi 763. Te samoloty spalają dużo paliwa, a jak wiadomo, paliwo jest drogie Musieli obciąć koszty, żeby loty za ocean były rentowne i konkurencyjne. Lufthansa, Iberia, Air France latają nowymi 772/3, Airbusami A346 a nawet A388 (choć i zdarzają się 15 letnie 744, zależy jaka destynacja ) Opcje są dwie, jeżeli chcecie lecieć w lepszych warunkach, mieć darmowy alkohol, wygodniejsze fotele - wybierzcie lot z przesiadką w FRA, MUC, CDG, MAD itd. Jeżeli zależy Wam na czasie (ok 3h krócej niż z przesiadką) wybierzcie LOT. Bilety na loty bezpośrednie najlepiej kupować ok 3-5 miesięcy wcześniej. Loty z przesiadką można od miesiąca do dwóch. Ja wybrałem opcję drugą
kzielu Napisano 18 Kwietnia 2012 Zgłoś Napisano 18 Kwietnia 2012 Delta ma mase tras TATL na 763 i bez problemu na tym zarabia. Te samoloty wcale nie spalaja duzo paliwa biorac pod uwage trasy na ktorych lataja. Wszystko zalezy od dlugosci trasy i yieldu / ilosci pasazerow. Sa trasy na ktorych 763 to praktycznie najlepszy samolot w tej chwili, a wypisywanie w tym kontekscie A346 to jakies calkowite nieporozumienie. Fakt posiadania TV w srodku nie ma nic do rzeczy...
Santos9 Napisano 18 Kwietnia 2012 Zgłoś Napisano 18 Kwietnia 2012 a wziąłeś pod uwagę ceny paliwa na EPWA? Dlaczego np tak duży przewoźnik jak Delta nie chce latać do Polski? Dlaczego żadna linia azjatycja nie chce do nas latać? Znasz powód rezygnacji z epwa przez emirates? Paliwo serwowane przez petrolot jest bardzo drogie. Dla porównania cena Avgasu 100LL w USA, to ok. 4,60 USD za galon, czyli ok. 3,90 PLN za litr. u nas. w warszawie ok 7 zł w połowie 2011
kzielu Napisano 18 Kwietnia 2012 Zgłoś Napisano 18 Kwietnia 2012 A co cena paliwa ma wspolnego z typem samolotu ? Bezsensowny argument... Dlaczego nikt nie chce latac na EPWA wiem i powodem nie jest wysoka cena paliwa serwowana przez Petrolot. Nie wszystko co napisza w internecie to ostateczna prawda. 763 z CF6 to w tej chwili bardzo poszukiwane samoloty, LOT ma powazny klopot ze znalezieniem nastepnego po tym jak rozbili LPC, wiec ze stare LOTowskie 763 to jest wielki problem to bzdura,
Santos9 Napisano 18 Kwietnia 2012 Zgłoś Napisano 18 Kwietnia 2012 Wysoka cena paliwa = mniejszy ROI, mniejszy ROI = cięcia Uważasz, że LOT powinien zachować 763 z tymi wspaniałymi silnikami GE? Czym oni mają zachęcić klienta do kupna biletu jak nie cena? Leciałem Lotem do YYZ, wracałem LH. Nie porównujmy klasy...
kzielu Napisano 18 Kwietnia 2012 Zgłoś Napisano 18 Kwietnia 2012 Ja nie twierdze ze LOT jest super, twierdze ze 763 nie sa glownym ich problemem. Wiekszym problem sa zwiazki zawodowe na przyklad... A silniki GE - you have no idea.... ;-)
Ojciec Dyrektor Napisano 18 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Napisano 18 Kwietnia 2012 ja mam lecieć 767-300 ^^
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.