Skocz do zawartości

Ds-160 - Kilka Pytań Dot. Wypełniania Wniosku


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Jestem w trakcie wypełniania wniosku o wizę (Ds-160). Wraz z wujkiem planujemy podróż do Stanów Zjednoczonych. Mam kilka pytań. Bez odpowiedzi na nie stoję w miejscu =(.

1.) Czy mogę wypełnić podanie online zarówno dla siebie jak i dla wujka?

2.) Jeśli mam dziewczynę, to co powinienem wpisać w Marital Status?

3.) Podczas wypełniania pola Adres Zamieszkania nie mogę użyć znaku "/". Mój adres zamieszkania to ul. XXX AA/BB. Co mam wpisać w tym polu?

4.) Mieszkam we Wrocławiu, jako State/Province of Birth wpisać po prostu Dolny Śląsk?

5.) Według jakiego schematu należy wypełnić pole Primary Phone Number? Chodzi mi o to, czy muszę uwzględnić rzeczy takie jak +48, etc?

6.) Jestem uczniem Liceum Ogólnokształcącego. W polu Present Employer or School Name powinienem podać nazwę mojej szkoły przetłumaczoną na język angielski (np. Highschool number X in Wroclaw)?

7.) "Provide the following information on the educational institution(s) you have attended." - czy w tym miejscu mam dodać wszystkie ukończone przeze mnie do tej pory szkoły (szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum)? Co należy wpisać w Date of Attendance To? Jaki dzień?

To jak na razie wszystko. Z góry dziękuję za odpowiedzi =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Wolny, przecież "manie" dziewczyny to nie jest formalnie żaden związek.

3. Zamiast 12/3 można napisać 12 m.3

4. Województwo w którym się urodziłeś.

5. A zaszkodzi coś jak napiszesz +48? O ile formularz przyjmie znak +.

6. Ja bym napisał po polsku, chyba że liceum ma oficjalnie anglojęzyczną nazwę.

7. Nie zaszkodzi dać wszystko jeśli jest miejsce, ale pewnie tylko od high school wzwyż ma tak na prawdę znaczenie. "Date of attendance to" to będzie data dnia którego skończyłeś szkołę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach