Skocz do zawartości

Zycie W Usa Na Stale - Jak Zaczac?


Fanaticboy

Rekomendowane odpowiedzi

Hey !

co tam ludziska?

wiecie jak na razie jestem jeszcze mlody [16] ,ale mysle o wyjechaniu do USA na stale po ukonczeniu Liceum i zdaniu matury.

Max po ukonczeniu 20 roku zycia chce wyjechac ,nie dlatego ,ze nie kocham mojej ojczyzny ,bo kocham i oddal bym za nia zycie.Chce wyjechac poniewaz podoba mi sie styl jaki reprezentuje USA [nie pytajcie jaki, poprostu ja czuje ze to do mnie pasuje].

Ale nie jestem zorietowany co do papierkowej roboty itd.

Czyli co potrzebuje abym mogl legalnie wyjechac do USA na stale ,potem jak zatroszczyc sie o prace [gdzie najlepiej szukac] oraz przedewszystkim jakie miasto wybrac najlepiej.

Interesuje mnie miasto gdzie jest nie za duzo polakow ,ale jednak zebym mial sie z kim dogadac po "ojczystemu".

Jakies specjalne news-y macie co do USA?

cos powinienem wiedziec na ten temat co jest b.wazne ?

Prosze zrozumcie mnie ,ze jestem naprawde zielony w "wypadach zagranicznych itp."

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 52
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

a te wiadomosci podane teraz Ci sie przydadza ,?

za 4 lata moga byc takie zmiany ze cos sie zmieni,cos bedzie nowego i co wtedy?

chyba ze bedziesz ciagle sprawdzal co sie dzieje,jakie sa zmiany w prawie,w przepisach ..

Moze zacznij od lektury tego forum jak zielona karta,emigracja to bedzie taka praca domowa dla Ciebie

masz tam wiele linkow,odpowiedzi od takich osob jak Ty i co jest teraz w przepisach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach