Skocz do zawartości

Work & Travel 2013 Łódź


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałbym pierwszy raz pojechać do USA w przyszłym roku. Jestem zielony w tej kwestii, tyle co poczytałem opinie innych. Co osoba to inne odczucia;) Czy są jakieś osoby z Łodzi, które planują się wybrać w przyszłym roku na W&T do USA? Jeśli jest jakaś oosba z Łodzi lub okolic, która już wcześniej wyjeżdzała bardzo prosiłbym o kontakt. Chętnie bym chwile pogadał, bo niestety żaden z moich znajomych nie ma w tym kontekście żadnego doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Biorąc pod uwagę fakt, że w listopadzie wchodzą nowe przepisy odnośnie prac jakie studenci mogą wykonywać na W&T, pokuszę się o stwierdzenie, że przyszłoroczny wyjazd będzie swoistym wolontariatem, do którego dopłacisz. Zapoznaj się z nimi i przemyśl ewentualny wyjazd jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę fakt, że w listopadzie wchodzą nowe przepisy odnośnie prac jakie studenci mogą wykonywać na W&T, pokuszę się o stwierdzenie, że przyszłoroczny wyjazd będzie swoistym wolontariatem, do którego dopłacisz. Zapoznaj się z nimi i przemyśl ewentualny wyjazd jeszcze raz.

Dysponujesz jakimiś stronami, na których byłyby informacje o tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sporo było pisane na ten temat tutaj:

http://forum.usa.info.pl/topic/19788-quad-graphics-2012/page__st__200

W tym roku ja, jak i wiele innych osób doświadczyły nieudolności biura podróży jak i złośliwości prezesów CIEE. W efekcie nie wyjechałem nigdzie, biuro również zadbało o to, żebym sobie nie zorganizował Alaski (celowo nie chcieli mi oddać wpłaconych pieniędzy w podanym przeze mnie terminie). Także, pomimo tego, że przepisy będą obowiązywać dopiero od listopada, organizacje uznały, że obowiązują już teraz. Mnóstwa wyjazdów nie udało się zorganizować - głównie dzięki oporowi 'sponsorów'.