Skocz do zawartości

Wyjazd Do Usa


Albertinho7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wiem że były takie tematy ale PODOBNE nie takie same dlatego pisze.

Pracuję jako fryzjer w salonie u mamy. niestety praca na wsi nie przynosi zarobków w miarę normalnych. Ale nie o to tu chodzi.

Problem w tym ze jestem osobą która ma dużo ambicji, dużo pomysłów. Mogę zrobić wszystko i nic bo mam motto życiowe "raz się żyje":) Nie chcę już mieszkać w PL dla mnie to był jest i będzie totalnie beznadziejny kraj do czasu az nie spusci się bomby na nasz sejm cały ( już miałem plany żeby to sam zrobić:) ). bo Patrząc na to co sie dzieje że politycy robią wszystko żeby tylko jak najwięcej do kieszeni naciść pieniędzy najwięcej znajomości pozawierać i potem w dupie mieć kraj. to mój pogląd więc proszę nie sprzeciwiać się czy coś:)

Znajomi wyjechali do stanów niecały rok temu. Kolega z koleżanką (para). mieszka tam mama od kolegi i brat. jemu załatwiała wizę jako sponsor jakoś 2-3tys $ płaciła i przez 2 lata załatwiła mu wizę czy zielone papiery jakoś tak:) a laska jego pojechała na wizie turystycznej którą załatwiła w konsulacie w krakowie ( jestem z wisły gdzie małysz jest:) ). i sobie żyją super jak dla mnie. ona robi na czarno bo robi ale bierze ślub ze swoim. Jej wujek który też tam jest poręczył że będzie jej opłacał studia (15.000$) i dostała wizę na 10 lat. teraz maja swój apartament ona sprząta w pokojach on zakłada klimatyzację i sobie żyją. były również klientki które przyjechały na 2 tyg do pl i opowiadały że inne życie że na luzie że nie tacy ludzie zestresowani jak u nas że tam najniższą stawkę zarabiając podobno 2tys$ to można normalnie wyżyć a u nas?

Dlatego to opisuję bo mam do kogo jechac w sensie miałbym już mieszkanie u nich, znajomych co już coś wiedzą.

Drugi to wujek z ciocią w kanadzie od 20 lat mieszkają normalnie legalnie.. tylko ze ja wolałbym do stanów.