Svperhate Napisano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Napisano 27 Sierpnia 2012 Witam was serdecznie. mam 20 lat jestem studentem 1 roku, został mi jeden egzamin do zdania żeby być na 2 roku.. chciałbym wyjechać na cały rok najlepiej do stanów żeby zwiedzić i zapracować na dalsze studia.. problem w tym że mój tata przebywa obecnie w stanach nielegalnie to znaczy wyjechał około 99 roku, wrócił w 2006 na dwa lata i potem przez zieloną granicę i siedzi do teraz. płaci podatki, jest ubezpieczony, ostatnio dostał mandat za prędkość, wszyscy wiedzą że tam jest i nikt nie ma z tym problemu. mam zaproszenie od znajomego (daleki wujek), jest tam legalnie, ma firmę, wysokie zarobki, oświadcza że gwarantuje mi pobyt i opłaca przelot. jakie mam szanse otrzymanie wizy? pozdrawiam
Joanna30 Napisano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Napisano 27 Sierpnia 2012 Ale o jaką wizę chcesz się starać? Legalnie pracować możesz na wizie pracowniczej. To, że Twój tato tam jest i nikt nie ma z tym problemu, to nie znaczy, że wszystko jest ok. Bo nie jest - Twój tato nie ma tam nawet statusu, więc nie ma żadnych szans na zalegalizowanie pobytu i w każdej chwili może być deportowany. No, ale o tym chyba wszyscy zdajecie sobie sprawę, skoro wiecie, na jakich zasadach tato dostał się do Stanów. Nie ma takiej wizy do Stanów, na której można sobie pojechac i popracować przez rok. Jeśli zamierzasz pojechać turystycznie i łamać prawo, to nikt Ci w tym nie pomoże.
Svperhate Napisano 27 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Napisano 27 Sierpnia 2012 chciałbym turystyczną albo studencką. a jeśli chodzi o pracę to chciałbym tak pomóc coś tacie, nie jakaś poważna..
lochraven Napisano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Napisano 27 Sierpnia 2012 Czyli chciałbyś pracować nielegalnie - nie sądzę, żeby ktokolwiek ci tutaj w tym pomógł, chyba, że dobrym słowem (np. puknij się w głowę, zanim złamiesz prawo).