Skocz do zawartości

Wiza Studenta Do Usa/ojciec Na Terenie Us Nielegalnie Przebywający


Svperhate

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was serdecznie.

mam 20 lat jestem studentem 1 roku, został mi jeden egzamin do zdania żeby być na 2 roku..

chciałbym wyjechać na cały rok najlepiej do stanów żeby zwiedzić i zapracować na dalsze studia.. problem w tym że mój tata przebywa obecnie w stanach nielegalnie to znaczy wyjechał około 99 roku, wrócił w 2006 na dwa lata i potem przez zieloną granicę i siedzi do teraz. płaci podatki, jest ubezpieczony, ostatnio dostał mandat za prędkość, wszyscy wiedzą że tam jest i nikt nie ma z tym problemu.

mam zaproszenie od znajomego (daleki wujek), jest tam legalnie, ma firmę, wysokie zarobki, oświadcza że gwarantuje mi pobyt i opłaca przelot. jakie mam szanse otrzymanie wizy?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale o jaką wizę chcesz się starać?

Legalnie pracować możesz na wizie pracowniczej.

To, że Twój tato tam jest i nikt nie ma z tym problemu, to nie znaczy, że wszystko jest ok.

Bo nie jest - Twój tato nie ma tam nawet statusu, więc nie ma żadnych szans na zalegalizowanie pobytu i w każdej chwili może być deportowany. No, ale o tym chyba wszyscy zdajecie sobie sprawę, skoro wiecie, na jakich zasadach tato dostał się do Stanów.

Nie ma takiej wizy do Stanów, na której można sobie pojechac i popracować przez rok.

Jeśli zamierzasz pojechać turystycznie i łamać prawo, to nikt Ci w tym nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby jechać na Work & Travel też trzeba dostać wizę a to w Twoim przypadku nie będzie proste.

We wniosku wizowym będziesz pytany kto z Twojej najbliższej rodziny przebywa w USA . I tutaj będziesz miał do wyboru albo wpisać prawdę albo skłamać.

Jak napiszesz prawdę najprawdopodobniej wizy nie dostaniesz ,jak wpiszesz kłamstwo ( które zapewne wyjdzie) wizy na pewno nie dostaniesz.Musisz sam podjąć decyzję .

Odnośnik do komentarza