Skocz do zawartości

Wyjazd Na W&t Osoby Z Amerykańskim Obywatelstwem?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam:)

mam chyba dość nietypowe pytanie dotyczące programu (w każdym razie nie znalazłam na nie odpowiedzi tu na forum).

Sprawa wygląda następująco: otóż chciałabym wyjechać w wakacje 2013, na co dzień mieszkam i studiuję w Polsce, natomiast urodziłam się w Stanach - z tego tytułu mam amerykańskie obywatelstwo, mam też aktualnie ważny amerykański paszport. Teoretycznie mogłabym więc chyba podjąć pracę w Stanach w każdej chwili i żadna wiza nie jest mi potrzebna (prawda?)

Jak od strony organizacyjnej (mam na myśli również opłaty) wyglądałby wyjazd na W&T mojej skromnej osoby? Czy w ogóle mogę? Może ktoś jest w podobnej sytuacji i mógłby napisać jak to wygląda?

pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Twoim przypadku W&T może wyglądać tak, że lecisz do USA, znajdujesz sobie jakąś pracę (legalną bo masz obywatelstwo), pracujesz kilka miesięcy, w czasie których odkładasz pewną sumę pieniędzy i wtedy przychodzi czas na część "T" czyli zwiedzanie za te zaoszczędzone pieniądze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W&T to dla ludzi którzy chcą wyjechać do USA za wszelką cenę, trochę popracować i trochę zwiedzić .W&T ułatwia im otrzymanie wizy i przez to podejmują ciężką pracę za psie pieniądze . Ty masz obywatelstwo więc odpuść sobie tą bardzo wątpliwą "atrakcję ".

Zwyczajnie jedź do Stanów ,znajdź sobie na miejscu jakąś legalną pracę ,popracuj ile chcesz a później pozwiedzaj ile chcesz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forum.usa.inf...-kariera-w-usa/

w powyzszym linku podobny temat.

swoja droga to ciekawe,