Skocz do zawartości

Wiza Turystyczna Dla Studenta?


jcts

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Z góry przepraszam jeśli taki temat już jest i tylko dubluje.

Chciałbym wystąpić o wizę B-2 (turystyczną) ale nie jestem pewnien czy mam w ogóle szanse ją dostać, a nie chciałbym wyrzucić pieniędzy w błoto. W tej chwili jestem bezrobotny ale jestem studentem zaocznym (I rok filologii Ang) czy to powinno wystarczyc żeby udowodnić konsulowi że nie chcę zostać w US? Wiem że to może być trudne do oceny ale napiszcie czy warto według Was w ogóle startować o wizę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz za co jechać do USA? Oszczędności, tatuś zasponsoruje, ciotka z Chicago się dorzuci? Jeśli masz to próbuj. Pokaż związki z Polską, jedź w terminie możliwym dla studenta. Spróbuj, inaczej nikt Ci na 100% nie powie. Szanse masz jak każdy - pomiędzy 0 a 100%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co jest wazne do kogo lecisz,kogo masz w USA ..

Chcę lecieć z kilkoma znajomymi na wycieczkę 'coast to coast'. Pieniądze kłopotem nie będą bo mogę udowodnić że mam spore oszczędności na kontach. Tylko czy studia zaoczne są wystarczającym dowodem że nie zamierzam tam zostać...

jak ja uwielbiam pytania pt " jakie mam szanse".." lub "czy dostane wize.." co ludzie mysla, ze tutaj na forum jest jakies zbiorowisko wrozek czy jasnowidzow?

Po 1) Przeczytałabyś dokładnie to nie było by problemu i nie pisałabyś tego błyskotliwego postu a po 2) jeśli nie masz nic do wniesienia do tematu to lepiej siedź cicho bo zaśmiecasz :*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko czy studia zaoczne są wystarczającym dowodem że nie zamierzam tam zostać...