c4r0 Napisano 1 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Napisano 1 Grudnia 2012 Zobaczę jak się będzie zmieniać w tym tygodniu.
c4r0 Napisano 3 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Napisano 3 Grudnia 2012 Ceny idą w górę masakrycznie już teraz i wszyscy mi mówią żeby bookować jak najszybciej. Kupiłem na expedii Dec23/Jan9 za $1420 (LH+United+US Airways). Zobaczymy czy mi tego nie odwołają zaraz...
pelasia Napisano 3 Grudnia 2012 Zgłoś Napisano 3 Grudnia 2012 Ja w zeszlym roku kupowalam bilet w sierpniu na gwiazdke. Placilam $1200 za osobe. Co prawda bilet byl bardziej skomplikowany, bo z postojem na 4 dni w Amsterdamie. O ile pamietam wylatywalismy z US 18 grudnia, nastepnie 23 grudnia do PL, i chyba o ile dobrze pamietam wylot 4 stycznia do US. Z ciekawosci sprawdzalam ceny biletow od pazdziernika czy spadaja ale jedyne co widzialam to szly w gore. Linie lotnicze nie maja duzo promocji w tym okresie czasu, bo ruch jest ogromny i najczesciej udaje im sie wszystkie miejsca sprzedac. Szczegolnie jesli sie leci do lub z Denver. Nigdy mi sie nie zdarzylo aby samolot w tym kierunku byl pol pusty. Moim znadniem nie ma co liczyc na atrakcyjne ceny last minute w okresie swiat, bo po prostu w tym czasie nie maja miejsc aby je na last minute wystawic.
c4r0 Napisano 4 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2012 Jak wygląda sprawa z check-inem oraz z opóźnieniami w przypadku bookowania przez expedię? Będę musiał po drodze robić check-in na każdy lot oddzielnie, czy dadzą mi od razu wszystkie karty pokładowe tak jak normalnie? Czy jak samolot odwołają albo któryś się spóźni i następny mi ucieknie, to zadbają o mnie? Zakładałem, że będzie wszystko normalnie ale właśnie mnie znajoma nastraszyła, że radzi żebym dokupił jakieś ubezpieczenie
Joanna30 Napisano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2012 Ja zwykle kupuję bilety przez pośredników, a nie na stronach konkretnych linii lotniczych. Check-in zawsze miałam na wszystkie odcinki lotu (no, chyba że w przypadku lotów przez ocean jeszcze jakiś (kolejny mój) lot nie był otwarty do check-in), w przypadku odwołania lotu (miałam taką sytuację z Lufthansą w Europie), zostałam przeniesiona na następny lot.
mariano85 Napisano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2012 Jak wygląda sprawa z check-inem oraz z opóźnieniami w przypadku bookowania przez expedię? Będę musiał po drodze robić check-in na każdy lot oddzielnie, czy dadzą mi od razu wszystkie karty pokładowe tak jak normalnie? Czy jak samolot odwołają albo któryś się spóźni i następny mi ucieknie, to zadbają o mnie? Zakładałem, że będzie wszystko normalnie ale właśnie mnie znajoma nastraszyła, że radzi żebym dokupił jakieś ubezpieczenie Dadzą Ci odrazu wszystkie karty pokładowe. O bagaż nie będziesz musiał sie martwic odbierzesz go dopiero w polsce. A jeżeli jakiś lot Ci się spóźni to ich obowiązkiem jest zatroszczyc sie o Ciebie tzn (bon na jedzenie, dostaniesz pierwszy nastepny lot danego odcinka, a nawet jak zajdzie taka potrzeba hotel)
c4r0 Napisano 4 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2012 Wiem, że tak jest jak kupuję bilet bezpośrednio u przewoźnika, ale nigdy nie kupowałem przez takich pośredników jak expedia. Stąd moje obawy. Dzięki za odpowiedź.
sly6 Napisano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2012 tylko czy lecisz 1 linia lotnicza,,1 w sojuszu czy tez innymi liniami? bo to jest wazne
c4r0 Napisano 4 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2012 Jak napisałem wyżej: Lufthansa, United oraz US Airways. Wszystkie są w sojuszu Star Alliance o ile to ma znaczenie.
mariano85 Napisano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2012 Tu bardziej ma znaczenie że te wszystkie loty sa na jednym bilecie!
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.