Skocz do zawartości

Kierowca Trucka Wybór Wizy.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich

Jak w temacie potrzebuje pomocy w doborze wizy do USA. Mianowicie Mieszkam w Kanadzie i jestem kierowca trucka moje pytanie jest takie jaki typ wizy potrzebuje i jak sie za to zabrac widze praktycznie nie ma zadnych swiezych tematów na ten temat. Jezdziłem local wiec nie potrzebowałem ale teraz zaczełem szukac czegoś longdistance. I tu moje pytanie jaki typ wizy jest najlepszy?

Pozdrawiam :)

• Odpowiedzi 25
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
Napisano

Ale typ wizy do czego?

Do emigracji? Narzeczeńska lub małżeńska. Ewentualnie loteria.

Do pracy jako kierowca trucka? Nie słyszałam o wizie pracowniczej dla kierowców.

Ale może ktoś słyszał i pomoże.

Napisano

Do pracy jako kierowca trucka? Nie słyszałam o wizie pracowniczej dla kierowców.

Ale może ktoś słyszał i pomoże.

Jest a raczej była. Kolega przyjechal kilka lat temu na polroczna wize. Jezdzi do dziś. Oczywiście już jest nielegalnie.

Napisano

No chodzi mi o typ wizy bo ja legalnie pracuje w Kanadzie. Tylko chodzi mi jaki typ wizy potrzebuje zeby legalnie wjechac do USA. Zaaplikowałem juz po fast card ale kompletnie nie wiem jaka wize potrzebuje . Turystyczna odpada słyszałem coś o wizie B1 czy B2 czy coś takiego. Każde info jest dobre

Napisano

Dzis pytalem kolegi z pracy. On jest obywatelem Kanady i ma GC. Ty majac polski paszport i legalny pobyt w Kanadzie musisz miec normalna wize do USA. W Twoim przypadku bedzie chyba B1.

Napisano

Dobra Dzięki za info ;) nie siedze kompletnie w tych wizach co gdzie i jak ;p ledwo załatwilem sobie LMO w ontario ale mysle czy by sie nie przeniesc do US lepiej placa. A i kierowcow "podobno" łatwiej sciagnac. Czas pokaze jak to wyjdzie.

Napisano

Witam wszystkich