Dominik1990 Napisano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Napisano 17 Kwietnia 2014 Witam wszystkich Jak w temacie potrzebuje pomocy w doborze wizy do USA. Mianowicie Mieszkam w Kanadzie i jestem kierowca trucka moje pytanie jest takie jaki typ wizy potrzebuje i jak sie za to zabrac widze praktycznie nie ma zadnych swiezych tematów na ten temat. Jezdziłem local wiec nie potrzebowałem ale teraz zaczełem szukac czegoś longdistance. I tu moje pytanie jaki typ wizy jest najlepszy? Pozdrawiam
Joanna30 Napisano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Napisano 17 Kwietnia 2014 Ale typ wizy do czego? Do emigracji? Narzeczeńska lub małżeńska. Ewentualnie loteria. Do pracy jako kierowca trucka? Nie słyszałam o wizie pracowniczej dla kierowców. Ale może ktoś słyszał i pomoże.
KaeR Napisano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Napisano 17 Kwietnia 2014 Jemu pewnie chodzi o wjazd w ramach pracy, czyli np. Moc wybierać kursy Kanada - USA - Kanada
andyopole Napisano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Napisano 17 Kwietnia 2014 Do pracy jako kierowca trucka? Nie słyszałam o wizie pracowniczej dla kierowców. Ale może ktoś słyszał i pomoże. Jest a raczej była. Kolega przyjechal kilka lat temu na polroczna wize. Jezdzi do dziś. Oczywiście już jest nielegalnie.
sly6 Napisano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Napisano 17 Kwietnia 2014 I nic sie nie zmienilo od tej pory strona rzadowa na temat takich wjazdow z Kanady http://www.dhs.gov/xlibrary/assets/policy/dhs-cross-border-trucking-guidelines.pdf
Dominik1990 Napisano 17 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Napisano 17 Kwietnia 2014 No chodzi mi o typ wizy bo ja legalnie pracuje w Kanadzie. Tylko chodzi mi jaki typ wizy potrzebuje zeby legalnie wjechac do USA. Zaaplikowałem juz po fast card ale kompletnie nie wiem jaka wize potrzebuje . Turystyczna odpada słyszałem coś o wizie B1 czy B2 czy coś takiego. Każde info jest dobre