kzielu Napisano 16 Lipca 2015 Zgłoś Napisano 16 Lipca 2015 Rozumiem, też tak się domyślałem, ale pytanie co w sytuacji, gdy teraz nie ma karteczek I-94 a przylecę np. do NY a odlecę do Polski z Kanady? Nic. Karteczki nawet jak były to do niczego nie służyły.
glimi Napisano 17 Lipca 2015 Zgłoś Napisano 17 Lipca 2015 Rozumiem, też tak się domyślałem, ale pytanie co w sytuacji, gdy teraz nie ma karteczek I-94 a przylecę np. do NY a odlecę do Polski z Kanady? odznaczą w systemie ze w tym dniu o tej godzinie na tym przejściu/lotnisku opuściłeś kraj wuja Sama. Nie prawda, służyły do robienia dziur w paszporcie
Lx13 Napisano 17 Lipca 2015 Zgłoś Napisano 17 Lipca 2015 1. Linie przesyłają, owszem, ale oficer przy wylocie także skanuje paszport i... przesyła dane do i94. 2. Na przejściu granicznym miedzy Kanada a USA spytają sie na jak długo jedziesz do Kanady. Jesli na ponad 30 dni, wyjazd z USA zostanie odnotowany. Uwaga, jesli sie nie spytają to warto samemu sie o to zatroszczyć i im to powiedzieć. Warto zachować karty boardingowe ktore udowodnią wyjazd/wylot z USA. W twoim przypadku nawet wylot z Kanady do Europy. W razie niejasności oryginały trzeba przesłać do urzędu w USA i wszystko poprawia.
kzielu Napisano 17 Lipca 2015 Zgłoś Napisano 17 Lipca 2015 Oficer przy wylocie ???? Coś Ci się mocno pomylilo...
Lx13 Napisano 17 Lipca 2015 Zgłoś Napisano 17 Lipca 2015 IAD, JFK, ATL, EWR, BOS - to tylko przykłady z ostatniego miesiąca... Oficer. Nie oficer. Osoba w stroju strażnika granicznego bierze paszport do łapki, przykłada do skanera i oddaje paszport do łapki. Przykłady podałem z ostatniego miesiąca. A mogę je podać z wielu lat wstecz w sumie. Fakt, wpierw prosi o boarding card. Jesli lot jest poza USA to robi to co napisałem powyżej.
KaeR Napisano 17 Lipca 2015 Zgłoś Napisano 17 Lipca 2015 IAD, JFK, ATL, EWR, BOS - to tylko przykłady z ostatniego miesiąca... Oficer. Nie oficer. Osoba w stroju strażnika granicznego bierze paszport do łapki, przykłada do skanera i oddaje paszport do łapki. Przykłady podałem z ostatniego miesiąca. A mogę je podać z wielu lat wstecz w sumie. Fakt, wpierw prosi o boarding card. Jesli lot jest poza USA to robi to co napisałem powyżej. Tylko to chyba dziala rowniez na krajowych. Potem jak przylatujesz np. na lotnisko, gdzie nie musisz wychodzic na zewnatrz, juz nie skanuja ponownie. Na ORF podczas lotu krajowego dawalem prawo jazdy.
kzielu Napisano 17 Lipca 2015 Zgłoś Napisano 17 Lipca 2015 TSA - w celu sprawdzenia tożsamości. Nie skanera, żarówki UV zdaje się. TSA != CBP.
Szymi92 Napisano 22 Sierpnia 2015 Zgłoś Napisano 22 Sierpnia 2015 Wobec tego jak się dowiem przy wjeździe do USA na jak długo otrzymuję pobyt i gdzie mi to potwierdzi "na piśmie"? Wcześniej taka informacja była na karteczce I-94, a teraz? Na pieczątce w paszporcie uwzględniają takową datę? 2) Nie chcę już pytać w osobnym wątku więc przy okazji zapytam tutaj: rozumiem, że wszystkie leki, jakie ze sobą zabieram (zarówno te na receptę jak i nie) to powinienem tak jak 5 lat temu zabrać w oryginalnych opakowaniach, aby było widoczne, że są to faktycznie leki no i takie jakie powinny być tj. takie jak informuje opakowanie, tak?
ilon Napisano 22 Sierpnia 2015 Zgłoś Napisano 22 Sierpnia 2015 Dostaniesz pieczatke w paszporcie z data do kiedy masz wyjechac. Poza tym mozesz sobie wydrukowac I-94 z neta. Ja jak przywozilam ze soba leki to zostawialam wszystko z oryginalnych opakowaniach, nic nie rzucalam luzem. Nie mialam zadnej kartki od lekarza i nie bylo zadnych problemow.
Lx13 Napisano 23 Sierpnia 2015 Zgłoś Napisano 23 Sierpnia 2015 Nie zawsze dostaniesz datę wyjazdu wbita. Czasami możesz dostać datę wjazdu i stempelek B2.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.