Jump to content

Ubezpieczenie I Prawo Jazdy W Stanie Georgia.


Nati0K

Recommended Posts

Wyjezdzam za tydzien do Atlanty(posiadam wize turystyczna) i chcialabym sie dowiedziec czy moge zrobic na podstawie tej wizy prawo jazdy? poniewaz bede przebywala tam dluzej niz 30 dni, czy moje miedzynarodowe i polskie prawo jazdy wystarczy?

dodam ze na te wakacje wrocilam z program ze stanow Au PAir i posiadam SSN, ale tylko z napisem ''vaild for work only with dhs authorization'' i nie wiem czy to moze sie przydac czy nie ma znaczenia. Słyszalalm rowniez ze moje prawo jazdy polskie jak i miedzynarodowe jest tyle samo wazne co moja wiza czyli jakies 10 lat ale nie wiem czy to prawda??

Drugie pytanie to chcialabym wykupic ubezpieczenie ale juz w USA czy ktos poleca jaks firme albo jak najlepiej to zalatwic??

Link to post
Share on other sites

to Juz czytalalam, i tam nie ma napisane czy z tym moim SSN ( w polowie na prace, ktore reszta wygaslo gdy skonczyl sie rogram) moge wyrabiac nadal Prawo jazdy,

Bo nie wiem jesli Uzyje tego mojego SSN czy to nie bedzie nielegalnie?

Link to post
Share on other sites

Na turystycznej zwykle prawa jazdy nie dostaniesz - w większości stanow. Zobacz na stronie DNV jakie dokumenty imigracyjne są wymagane. SSN to tylko kawałek układanki i zwykle sam z siebie nic nie daje.

Link to post
Share on other sites

W Atlancie (ogolnie w GA) na wizie turystycznej nie wyrobisz prawa jazdy, kiedy ja zdawalam wymagali 2 dokumentow z adresem zamieszkania, SSN, zielona karte lub work permit, nie wiem jak jest z ubezpieczeniem.

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...