Jump to content

Najpopularniejsze Produkty I Usługi W Usa


ajax

Recommended Posts

Witam, chciałbym zwrócić do osób mieszkających w USA o drobną pomoc. Mianowicie, chodzi o to, że szukam jakiegoś produktu(lub usługi), którego nie ma w Polsce, a w USA świetnie się sprzedaje. Chciałem po prostu sprowadzać taki produkt do Polski i sprzedawać. Byłbym bardzo wdzięczny, gdybyście napisali mi o takich produktach.

Wiem, że około rok temu pewien facet zauważył, że w USA dzieci noszą jakieś gumowe opaski na rękach, czy coś podobnego, a w Polsce tego nie było. Zaczął więc to sprowadzać i okazało się, że sprzedawało się rewelacyjnie a ten facet zarobił sporo pieniędzy.

Nie chodzi mi tutaj oczywiście o produkty spożywcze ani wielkogabarytowe.

Gdyby komuś przyszło coś do głowy to bardzo bym prosił o pomoc, pozdrawiam Andrzej:).

Link to comment
Share on other sites

Juz chyba na ten temat było kilka miesięcy temu. To pytanie zadają mi znajomi co jestem w Polsce.

Kzielu ma rację zresztą, ale żeby nie być swinia to Ci powiem, że nie potrafiłem również nic doradzić. :-)

Link to comment
Share on other sites

Kzielu masz rację, zgadzam się z Tobą w 100%, a powód oczywiście podam. Przecież jak sam wiesz możesz zrobić dokładnie to co ja chcę i zarobić samemu. Tylko ile jest faktycznie takich osób, którzy to zrobią i zaczną aktywnie działać? Oczywiście nie musicie mi pomagać, wasza wola. Absolutnie nie mam do was żalu. Przykro mi natomiast z tego powodu, że mimo iż Wy nic na tym nie stracicie i tak mi nie pomożecie. Odzywa się tutaj niestety natura Polaka. Poza tym sam pomysł nie wystarczy, trzeba wiedzieć jak to zrobić, jak wyróżnić się z konkurencji i mieć wsparcie, czyli osoby znające się na biznesie. Więc szczerze wątpię, czy ktoś będzie miał na tyle samodyscypliny, żeby to wszystko ogarnąć. Nawet jeśli pomysł będzie super, to przez brak pozostałych umiejętności, biznes możę zupełnie nie wypalić. Dlaczego jedni sprzedawcy sukienek są milionerami a inni nie mogą wyjść z długów? Odpowiedzcie sobie sami.

Swoją drogą, gdyby jakiś produkt był trafiony, to zawsze można podzielić się zyskami, na tym polega współpraca. Chętnie odpowiem na wszelkie inne pytania.

Link to comment
Share on other sites

Sorry, ja juz nie Polak jestem ;), a na serio to tak, żonie kiedyś powiedziałem ze PL zawsze będzie mnie prześladowała....

Natomiast jak twierdzisz że jesteś takim utalentowanym biznesmenem, to tacy nie zadają głupich pytań na forach, więc coś się nie zgadza...

Link to comment
Share on other sites

No dobra, teraz już rozumiem, że i tak was nie przekonam, no trudno. Swoją drogą to wcale nie uważam się za wybitnego biznesmana(daleko mi do nich). Z drugiej strony mam sporą wiedzę praktyczną. Tak na marginesie to Zygmunt Solorz Żak, polski miliarder i wybitny biznesman, zaczynał sprzedając znicze na cmentarzu. Czy to nie jest głupie...

Czy pytanie było głupie czy mądre... nie wiem, wiem natomiast, że jest to pojęcie relatywne.

Jeśli chodzi o biznes to akurat w Polsce inni ludzi(większość) starają się jak tylko mogą, żeby utrudnić komuś dorobienie się i to jest właśnie typowe dla Polaka.

Kończąc, powiem tylko, że będę szukał dalej, inną drogą, w USA i w innych krajach, a z tej naszej krótkiej dyskusji z pewnością wyciągnę odpowiednie wnioski i nie zmarnuję już ani minuty na dalsze "przeciąganie liny". Tak więc pozdrawiam wzystkich i życzę Wam fajnego życia, cześć :) .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...