Thuridr Napisano 18 Lutego 2015 Zgłoś Napisano 18 Lutego 2015 Cześć, jestem w takiej sytuacji, aktualnie pracuję jako freelancer designer/programista dla firmy w USA będąc samozatrudnionym ale postanowili mnie oni ściągnąć do swojego biura w USA abym tam z nimi trochę popracował. Aktualnie również studiuję na polskiej uczelni - nie mam jeszcze wyższego wykształcenia. Ale dostałem od nich zapewnienie, że zrobią co będą mogli ze swojej strony żeby mnie ściągnąć. I teraz nie bardzo wiem o jaką wizę mam się ubiegać czy może oni powinni pierwszy ruch wykonać? Proszę o radę
kzielu Napisano 18 Lutego 2015 Zgłoś Napisano 18 Lutego 2015 O zadna nie mozesz sie ubiegac. Oni musza sie ubiegac o wize dla Ciebie - najpredzej H-1B do ktorej bez wyzszego wyksztalcenia sie nie kwalifikujesz. Zwykle takimi rzeczami zajmuje sie prawnik po ich stronie i zwykle takie oferty po tym jak uslysza o kosztach, prawnikach i papierologii do niczego dalej nie prowadza...
KaeR Napisano 18 Lutego 2015 Zgłoś Napisano 18 Lutego 2015 Moze J1 jako stazysta po studiach? H1-B to opcja bardziej zaawansowana.
Thuridr Napisano 18 Lutego 2015 Autor Zgłoś Napisano 18 Lutego 2015 Akurat kwestia kosztów to tutaj nie jest problem i już zostałem poinformowany, że wystawią mi wszystko łącznie z zakwaterowaniem etc. To w takim razie mam ich poinformowac ze tym powinien się zając prawnik po ich stronie?
Joanna30 Napisano 18 Lutego 2015 Zgłoś Napisano 18 Lutego 2015 Powiedz im, że jeśli chcą Cię ściągnąć do siebie, to muszą wystąpić dla Ciebie o odpowiednią wizę. Która konkretnie będzie dla Ciebie będzie najlepsza, to im powie prawnik zajmujący się takimi sprawami. Być może mają takiego w firmie.