Jump to content

Zawrócenie Z Usa Oraz Anulowanie Vizy.


Recommended Posts

Witam,

W 2012 roku byłem w USA na vizie turystycznej na 6 miesięcy. Dostałem pozwolenie na wjazd na 6 miesięcy więc praktycznie tyle zostałem ( 5 miesiecy 2 tygodnie). Po dwóch latach leciałem do Chicago na miesiac w odwiedziny. Problemy zaczęły sie przy bramce ponieważ u konsula powiedziałem że mam zamiar jechać na 3miesiące następnie na lotnisku powiedziałem że chce zostać 3 miesiace a tak naprawdę zostałem 5 miesięcy i 2 tygodnie ( postawnowilem zostać na dłużej skoro dostałem pozwolenie zostać na 6 miesiecy nie łamałem prawa zostając dłużej bo mieściłem się w czasie). Po wielkich rozmowach przy bramkce w końcu zostałem wpuszczony wbito mi pieczątkę na 6 miesięcy i szcześliwy udałem się po torbę i do wyjścia ale przy ostateniej bramce zostałem skierowany na kontrole osobistą gdzie znaleziono przy mnie dokumentarrow-10x10.png w którym były dane mojego ojca(wiem głupota ale nie przypuszczałem że az tak beda szukać) - który przebywa od 2005 roku w usa nielegalnie (przesiedział vize turystyczną ). Więc drogą dedukcji do niego doszli, adres itd itd. Po 12 godzinach przesłuchań i prania mózgu przyznałem się w końcu że ten Pan z dokumentu to mój ojciec i ze sklamłem u konsula we wniosku vizowym bo napisałem że nie mam nikogo w usa nielegalnie. Panowie powiedzieli mi ze jak sie przyznam ze sklamalem to bede mógł się starać o vize odrazu po powrocie. Wiec podpisałem te dokumety żeby miec swiety spokój - następnie Anulowano mi vise oraz zostałem zawrócony do Polski.

Na vizie w paszporcie wbito mi wielką pieczątkę . VISA CANCELED WITH PREDJUDICE pursuant to 22CFR 41.122(h)(3)/(4)of the INA .

Dostałem także wydrukowaną wersję mojego przesłuchania Continuation Page for Form I-867A oraz Jurat for Record of Sworn Statemant in Proceedings under Section 235( b )(1)of the Act. oraz jakis papier To Be Completedarrow-10x10.png By alien when applicationarrow-10x10.png for admission Withdrawn.

Proszę powiedzcie mi teraz co mogę zrobić. Ponoć mogę ubiegać się oarrow-10x10.png waiver ale to ponoć .

Jakie kroki mam poczynić żeby dostać ponownie vizę i by móc bez przeszkód wjechać do USA.

Jeśli macie jakies pytania do mnie proszę piszcie bo jest to dla mnie bardzo ważny temat.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Szanse dostac kiedykolwiek wize z taka histora nawet nie majac bana masz zerowe. Mozesz sobie probowac jezeli masz na to pieniadze, ale wizy nieimigracyjnej moim zdaniem juz nigdy szans dostac nie masz.

Jedyne kroki jakie mozesz poczynic to probowac ja dostac - wypelnic wniosek, zaplacic i udac sie na interview. I please przestac pisac "viza".

Link to comment
Share on other sites

Cancelled with prejudice - mowiac ogolnie, wiza zostala Ci anulowana po decyzji urzednika, by Cie nie wpuscic, gdyz jestes inadmissible

22CFR 41.122(h)(3) - jestes inadmissable, poprosiles o widthrawal of admission, ktory zostal Ci udzielony

22CFR 41.122(h)(4) - masz final order of removal, tj. wsadzili Cie do samolotu powrotnego

Duzo zalezy od tego co masz w sworn statement i I-867A/B - ktos musi Ci w dokumenty spojrzec. Gdybajac, skoro wytkneli ci klamstwo, to zapewne masz juz P6C w kartotece, tj.:

INA 212(a)(6)©(i):

In general.-Any alien who, by fraud or willfully misrepresenting a material fact, seeks to procure (or has sought to procure or has procured) a visa, other documentation, or admission into the United States or other benefit provided under this Act is inadmissible.

A z tym, to nigdy nie dostaniesz zadnej wizy do USA bez waivera. W przypadku wiz nieimigracyjnych (B2, F1, etc.) bedziesz musial sie starac o waiver 212(d)(3). W przypadku wiz imigracyjnych, musisz sie starac o I-601. Generalnie - wesolo nie jest.

Link to comment
Share on other sites

i tanio tez nie jest

jak i dluzszy czas ,,

teraz zalezy od dobrego adwokata a jesli dobry to i nie tani ...

a adwokat taki ktory powie Ci plusy jak i minusy a nie taki ze bedzie Ci mowic co chcesz uslyszec i same pozytywy.

Link to comment
Share on other sites

Ogólnie rzecz biorąc teraz chcialbym się ubiegać o wize jedynie z waiverem ponieważ tylko to mi podobno gwarantuje wjazd do stanów bez problemów. To że dostane wize mnie nie uszcześliwia bo może być tak ze zostane ponownie zawócony, a doczytałem ze jak się dostaje waiver to już się wjedzie do stanów bez problemu.

Czyli myślicie że jeśli pójdę do konsula i poproszę o waiver 212(d)(3) to jest szansa go dostać ? Musze u niego uzasadniać konkretne powody wyjazdu do usa ( turystyczny nie wystarczy ? )

A jak z wizami biznesowymi, studenckimi to też odpada ?

Poleci mi ktoś dobrego adwokata na pv :)

a i co to jest inadmissable - poprosiles o widthrawal of admission :D

Link to comment
Share on other sites

troche mijasz sie z prawda

gdzie czytales ze masz waiver i bezproblemu wjazd?

mozesz dostac wize,stawic sie na granicy i urzednik wydaje zgode lub tez nie na Twoj wjazd i jak cos nie bedzie grac to Cie odesle jak masz ten waiver

waiver to masz zniesiony zakaz wjazdu lecz nie w 100% wjazd.

z wizami turystycznymi,studenckim,biznesowymi masz tak samo,musisz dostac waiver,dostac wize i dostac pieczatke w paszporcie na granicy

i teraz czy masz podstawy o waiver/.bo to jest wazne bo samo ze chce leciec to jest za malo

Konsul nie wyda Ci takiego waiver,musisz wyslac stosowne papiery do urzedu

tutaj masz to po krotce napisane

http://polish.poland.usembassy.gov/waivers_pl.html

oplata za to jest bez pomocy prawnika

http://polish.poland.usembassy.gov/wizy/oplaty.html

630 dol us

a czas oczekiwania,moze wyniesc pare miesiecy a moze i 1 rok czasu


jakbys sie staral o wize rodzinna,wtedy z waiver moze byc lepiej :)

Link to comment
Share on other sites

o widzisz a ja dzwoniłem wczoraj do konsulatu i tam jakaś mądra głowa mi powiedziała o tym waiverze.

Ale jestem zły narobiłem samych problemów. Mogłem nic nie podpisywać, do niczego sie nie przyznawać.

W takim razie jedyne co mi zostało to odwolania do NVC przy pomocy jakiegoś dobrego adwokata. Trudno. Mam nadzieje ze jak zniosą wizy to nie będę miał problemów. :P

Link to comment
Share on other sites

jak zniosa to jest takie cos jak ESTA gdzie bedziesz musial dostac pozwolenie na wjazd

kolejna sprawa to nadal jest granica gdzie urzednik wydaje zgode :)

wiele osob z tego forum dostalo waiver lecz one staraly sie o wjazd jako mezowie,zony na pobyt staly i wtedy taki wjazd z wiza jest bez problemow :)

co innego wiza nieimigracyjna,.


tak mogles nic nie podpisywac ;) to tak samo madre by bylo ;)

Link to comment
Share on other sites

O wize rodzinna nie mogę się starać ponieważ nie mam nikogo z USA kto ma obywatelstwo.

Odwolanie do NVC można napisac samemu czy to się pisze tylko przez adwokata ? to jest forma listu czy jest jakiś druk który się wypełnia ?

A co np. z loterią o zieloną kartę mogę też się starać? może jednak spróbuje się odwołać i poprosić o I-601. Nie wyobrazam sobie żeby nigdy więcej w życiu nie polecieć do usa .....

Link to comment
Share on other sites

to moza zapoznaj sie z tym drukiem I-601

http://www.uscis.gov/i-601

nie masz nakazu aby brac prawnika lecz z taka wiedza jaka masz to wydasz kase i nic nie bedzie ...


to Ci da jakis poglad

http://www.dhs.gov/i-601-waivers-inadmissibility-does-current-process-work-when-hardship-extreme-do-alternative-models

kiedys Ci sie uda wleciec


to znajdz zone i bedziesz miec :)

teraz juz moga paru tej samej plci sie sponsorowac .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...