Skocz do zawartości

Ubezpieczenie Publiczne


aleksy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Bardzo prosze o wasza pomoc, poniewaz w sprawie ubezpieczen jestem kompletnie zielony. Niedawno przeprowadzilem sie z Polski do stanu Illinois (Cook County). Posiadam juz state ID oraz SSN. Na chwile obecna nie posiadam pracy, w zwiazku z tym, chcialbym zaaplikowac o ubezpieczenie publiczne. Po otrzymaniu stalego zatrudnienia zapewne wykupie juz, z pomoca agenta, jakis prywatny pakiet ubezpieczenia, jednak na chwile obecna interesuje mnie to publiczne, gdyz wymagane jest ze wzgledow prawnych posiadanie jakiegokolwiek aby uniknac placenia kary. Uprzejmie prosze o podpowiedz do jakiego miejsca nalezy sie w tym celu udac, aby takowe ubezpieczenie publiczne uzyskac (nazwa instytucji).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz uzyskac ubezpieczenie stanowe, jesli nie masz dochodu lub bardzo niski dochod. Wowczas bedziesz mial bezplatne ubezpieczenie zdrowotne. Na razie nie korzystaj z exchange.

https://www.dhs.state.il.us/page.aspx?item=30359

No jak nic pasuje :

  1. What are the qualifications for medical assistance programs?

    A person has to be either:

    They must also meet financial eligibility criteria, residency requirements and in most cases must be citizens (except for children). See our Health & MedicalServices page.

    1. Blind, Disabled or Aged (65 or older), or
    2. have children under the age of 19, or
    3. be pregnant.

Poza tym to jest Medicaid ktory rezydentom nie przysluguje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre stany maja stanowa pomoc. W CO jest CICP gdzie na podstawie dochodu mozna uzyskać pomoc medyczna w określonych placówkach, gdzie jesli masz mały lub brak dochodu nie zapłacisz wiecej niz 10 % rachunku. Niektóre stany oferuja jakaś tam pomoc a inne nie maja na to funduszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach